لیام نیلسون: Taken 4 ساخته نخواهد شد

21 December 2016 - 17:00

حالا که طرفداران فیلم‌های اکشن فهمیده‌اند اقتباسی تلویزیونی از فیلم Taken «ربوده شده» توسط شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) در حال ساخت است و تریلر آن را تماشا کرده‌اند، صحبت‌ها درباره‌ی ساخته شدن قسمت چهارم از این فرانچایز نیز بیشتر شده‌است. در سه نسخه‌ی فیلم لیان نیسون (Liam Neeson) شخصیت اصلی، که یک مامور سابق سازمان سیا (CIA) است در تلاش است تا جان دختر و همسرش را نجات دهد. با این که فیلم هدف خاصی ندارد و به دنبال رساندن پیامی به مخاطب خود نیست، ولی تماشای فیلم به راحتی باعث جریان آدرنالین در رگ‌های طرفداران فیلم‌های اکشن می‌شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که این بی‌هدفی برای خیلی‌ها خنده‌دار و بی معنی است، ولی این طرفداران فیلم‌های اکشن هستند که باعث موفقیت فیلم در باکس آفیس شده‌اند و در واقع هر سه فیلم در باکس آفیس جهانی عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. یکی از نکات جالب در مورد فیلم این بوده‌است که بودجه‌ی ساخت آن همیشه پایین ماند تا میزان سود دهی فیلم بالا باشد. در سال ۲۰۱۵ لیام نیلسون اعلام کرده‌بود که احتمال ساخته شدن فیلم چهارم نیز وجود دارد و او علاقمند بود که برای بار دیگر با بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، همکاری کنند. اگر شما هم یکی از طرفداران این فیلم محسوب می‌شوید باید به شما بگویم که قرار نیست از خواندن این خبر خوشحال شوید.

در مصاحبه‌ای در برنامه‌ی استفان کولبرت (Stephen Colbert)، از نیلسون پرسیده شده‌بود که احتمال ساخته شدن فیلم چهارم وجود دارد؟ نیلسون توضیح داد که احتمال این کار صفر حواهد بود و حتی این ایده را نیز به تمسخر گرفت. او بیان کرد:

نه این احتمال وجود ندارد. مگر چند بار دختر یک شخص دزدیده می‌شود. در واقع ما با ساخت این فیلم خواهیم گفت بفرمایید دختر من را بدزدید و این موضوع مسخره به نظر می‌رسد.

این خبر برای کسانی که از دیدن لیام نیلسون در نقش برایان میلز (Bryan Mills) خسته شده‌بودند، بسیار خوب است، ولی باید به طرفداران سری فیلم‌های Taken «ربوده شده» گفت که به این سرعت امید خود را از دست ندهید. شاید خیلی‌ها به یاد داشته باشند که لیام نیلسون در سال ۲۰۱۳ هم همچین صحبتی درباره‌ی دنباله‌ی Taken «ربوده شده» داشت و بیان کرده‌بود که ساخت فیلم سوم Taken «ربوده شده» توهین به او و همچنین مخاطبین و طرفداران فیلم محسوب می‌شود. تقریبا یک سال از این موضوع گذشته بود که ۳ Taken «ربوده شده ۳» در سینماهای جهان  اکران شد؛ البته باید بگویم که داستان فیلم سوم دیگر درباره‌ی ربوده شدن دخترش نبود و فیلم از فضای دو فیلم قبلی خود خارج شده بود. هرچند که بر اساس گفته‌های لیام نیلسون فیلم چهارم از این فرانچایز ساخته نخواهد شد، ولی در هالیوود هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.