تریلر فیلم The Queen’s Gambit با بازی آنیا تیلور-جوی منتشر شد

25 September 2020 - 12:30

نتفلیکس تریلر کامل مینی سریال The Queen’s Gambit ساخته اسکات فرانک که اقتباسی از رمان والتر تویس (Walter Tevis) 1984 است را با بازی آنیا تیلور_جوی (Anya Taylor-Joy) منتشر کرد در حالی که کاراکتر او با عواقب و فشار‌های نابغه مونث بودن در دنیای مردانه شطرنج سروکار دارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این اولین پروژه تلویزیونی مهم تیلور_جوی به عنوان یک پیشرو، بعد از داشتن تعداد زیادی نقش فرعی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند Atlantis، The Miniaturist و Peaky Blinders است.

بر اساس رمان والتر تویس، مینی سریال درام The Queen’s Gambit، داستانی حول وحوش سنین بلوغ است که ارزش و عواقب واقعی نبوغ را بررسی می‌کند. بت هارمون نوجوان، رها و سپرده شده به یک پرورشگاه در کنتاکی، در حالی که به داروی‌های آرام‌بخشی که از طرف دولت برای ایجاد نخوت در کودکان استفاده می‌شود، اعتیاد دارد، استعداد شگرف خود را در زمینه شطرنج کشف می‌کند. بت که توسط شیطان شخصیش تسخیر شده و با کوکتل از مواد مخدر و وسواس سوخت‌‎گیری می‌کند، مبدل به فردی طرد‌شده با مهارتی تاثیر‌گذار و سحر‌آمیز می‌شود که مصمم است مرز‌های سنتی از قدیمی را در دنیای رقابتی شطرنج مردان مغلوب کند.

این فیلم در کنار آنا تیلور شامل بازیگران دیگری از جمله: ماریل هلر (Marielle Heller)، بازیگر فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood، توماس برودی-سنگستر (Thomas Brodie-Sangster)، بازیگر Maze Runner، موزس اینگرام (Moses Ingram)، هری ملینگ (Harry Melling)، بازیگر فیلم The Old Guard، و بیل کمپ (Bill Camp)، بازیگر سریال The Outsider می‌شود.

کارگردانی و نویسندگی مشترک این مجموعه را اسکات فرانک (Scott Frank)، شناخته شده برای اثر A Walk Among The Tombstones، نامزد دو جایزه اسکار و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را فرانک، ویلیام هوربرگ (William Horberg) و آلن اسکات (Allan Scott)، که همچنین در تهیه‌کنندگی نیز نقش دارد، بر عهده دارند.

سریال The Queen’s Gambit  قرار است ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در نتفلیکس پخش شود.

تریلر این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.