ادگار رامیرز و جسیکا چستین در فیلم Losing Clementine هم‌بازی می‌شوند

9 October 2020 - 21:30

ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) قرار است به همراه جسیکا چستین (Jessica Chastain) در فیلم Losing Clementine به کارگردانی لوسیا پونزو (Lucia Puenzo) ایفای نقش کند. این فیلم اقتباسی از رمانی اشلی ریم (Ashley Ream) توسط آن چرکیس (Ann Cherkis) است که برای کمپانی‌ California Film and Television Tax Credit انتخاب شد. این فیلم از ماه ژانویه در لس‌آنجلس فیلم‌برداری می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

چستین نقش هنرمند مشهور جهان کلمنتاین پریچارد را بازی می‌کند. او دو قطبی است و تولد ۳۶ سالگی‌اش در راه است و تصمیم گرفته همه چیز را تمام کند. او بعد از دور ریختن داروهایش، سی روز به خود فرصت می‌دهد تا کارهای ناتمامش را تمام کند و آخرین نقاشی‌اش را بکشد و با شوهر سابقش خوش رفتاری کند و برای گربه‌اش خانه جدیدی پیدا کند. او با بذله گویی و شوخ طبعی خود، موارد نوشته شده در لیست را خط زده، گرچه متوجه رازهایی درباره خانواده‌اش و تراژدی که برای مادر و خواهرش اتفاق افتاده، می‌شود. در پایان، آیا کلمنتاین را از دست می‌دهیم یا پیدا می‌کنیم؟
رامیرز نقش شوهر سابق و عشق واقعی کلمنتاین را بازی می‌کند.

رامیرز برای بازی در مینی سریال The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گلدن گلوب و امی شد. او نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد مینی سریال Carlos نیز شده که درباره انقلاب ونزوئلا است. او نقش مقابل دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) در فیلم Jungle Cruise بوده و با جسیکا چستین در فیلم مهیج جاسوسی ۳۵۵ هم بازی است و نقش مقابل جنیفر گارنر (Jennifer Garner) در فیلم Yes Day است. او به زودی در سریال The Undoing محصکل شبکه اچ بی او در مقابل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) دیده می‌شود.

فیلم کلمنتاین توسط رنی تب (Renee Tab) از Sentient Entertainment و کریستوفر تافین (Christopher Tuffin) و چستین و کلی کارمیکال (Kelly Carmichael) از کمپانی Freckle Films تولید می‌شود. کمپانی Endurance Media سرمایه گذار این فیلم است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.