مایکل بی. جوردن تهیه‌کننده‌ی فیلم Static Shock شد

18 October 2020 - 23:00

پس‌ازاینکه ابتدا طی رویداد DC FanDome در ماه شهریور پروژه‌ی فیلم Static Shock معرفی شد، اکنون قدمی بزرگ برای ساخت آن برداشته‌شده و نامزد جایزه‌ی امی مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) برای تهیه‌کنندگی آن انتخاب‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوردن طی بیانیه‌ای گفت:

مفتخرم از اینکه بخشی از یک دنیای جدید حول محور یک ابرقهرمان سیاه‌پوست باشم. جامعه‌ی ما شایسته‌ی آن است. Outlier Society موظف به ساخت چنین اثری از یک شخصیت کامیک‌بوکی اقلیت است و در این قدم ابتدایی از همکاری با رجی و کمپانی Warner Bros هیجان‌زده هستیم.

جوردن تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه کمپانی برادران وارنر و تحت عنوان کمپانی خودش با نام Outlier Society انجام خواهد داد. نامزد، امی، اسکار و گلدن گلوب رجینالد هادلین (Reginald Hudlin) نیز از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود.

ویرجیل هاوکینز ملقب به استاتیک برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ و در کتاب‌های مصوری چاپ‌شده توسط انتشارات Milestone Comics که توسط نویسندگان و طراحان سیاه‌پوست تأسیس شده بود و اکنون منحل شده است، حضور پیدا کرد. او بعدتر در مجموعه‌ی انیمیشنی Static Shock که از Kids’ WB پخش می‌شد، حاضر شد. در این مجموعه که فیل لامار (Phil LaMarr) از مجموعه‌ی انیمیشنی Samurai Jack صداگذار شخصیت اصلی آن بود، شاهد تبدیل یک نوجوان به یک ابرقهرمان پس از قرار گرفتن در معرض گازی غیرعادی و به‌دست آوردن قدرت‌های الکترومغناطیس بودیم.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.