نتفلیکس سریال خون‌آشام First Kill را با بازی اما رابرتس می‌سازد

20 October 2020 - 11:00

نتفلیکس دستور ساخت سریال First Kill، سریال خون‌آشام بر اساس داستان کوتاه پرفروش نیویورک‌تایمز نوشته شده توسط ویکتوریا وی.ای. شواب (Victoria “V. E.” Schwab) را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اما رابرتس (Emma Roberts) ستاره سریال‌های American Horror Story و Scream Queens این سریال را تحت کمپانی خود با نام Belletrist Productions تولید خواهد کرد. فصل اول این سریال قرار است در ۸ قسمت یک ساعته پخش شود. ویکتوریا وی.ای. شواب علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، به عنوان سازنده و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز در ساخت آن نقش خواهد داشت. فیلیسیا دی هندرسون (Felicia D. Henderson) نیز به عنوان مدیر این سریال و کمک در نوشتن فیلم‌نامه در ساخت این سریال نقش خواهد داشت.

داستان کوتاه ویکتوریا وی.ای. شواب ابتدا در مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه درباره خون‌آشام‌ها با نام Vampires Never Get Old: Tales with Fresh Bite توسط ناتالی سی پارکر (Natalie C. Parker) و زورایدا کوردووا (Zoraida Córdova)‌ در ماه سپتامبر منتشر شد.

Belletrist Productions حقوق مربوط به ساخت این سریال در مزایده‌ای رقابتی برنده شده است.

First Kill داستان دختر نوجوانی با نام جولیت را روایت می‌کند که زمان آن رسیده که او اولین قتل خود را انجام دهد تا به خانواده قدرتمند خون‌آشام‌ها بپیوندد. او دختر جدیدی را با نام کالیوپ که به تازگی به شهر آن‌ها آمده جهت انجام این کار در نظر گرفته است. ولی بعدها مشخص می‌شود که این دختر، شکارچی خون‌آشامی از خانواده‌ای ستوده شده در این زمینه است. این دو سرانجام می‌فهمند که هیچ‌کدام از آن‌ها به این راحتی‌ها کشته نخواهند شد.

اما رابرتس توسط کمپانی خود با نام Belletrist در اولین قرارداد خود با شبکه Hulu،، اقتباسی را از رمان Tell Me Lies کارول لاورینگ (Carola Lovering) در قالب سریالی برای این شبکه خواهد ساخت. او همچنین قرار است که در سریال کمدی انگلیسی جان وایتهال (Jack Whitehall) کارگردانی شده توسط آنتونی هاینس (Anthony Hines) نیز ایفای نقش کند. علاوه بر این او به تازگی بازی در نقش اصلی فیلم آینده تیفانی پائولسن (Tiffany Paulsen) با نام Holidate و با کارگردانی جان وایتسل (John Whitesell) را برای نتفلیکس به اتمام رسانده است.

هندرسون مشاور تهیه‌کننده سریال‌های شبکه فاکس با نام neXt و Empire است. او حدود دو سال از وقت خود را به عنوان مشاور تهیه‌کننده اجرایی صرف تولید سریال The Punisher نتفلیکس کرده است. علاوه بر این‌ها او سریال طولانی شبکه Showtime با نام Soul Food را توسعه داده و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در ساخت آن نقش داشته است. او به عنوان نویسنده نیز کار خود را با نوشتن کمدی‌های Everybody Hates Chris ،The Fresh ،Prince of Bel Air و Moesha شروع کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.