آرون تایلر-جانسون به برد پیت در فیلم Bullet Train پیوست

23 October 2020 - 16:30

آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) قرار است به جمع بازیگران فیلم Bullet Train، ساخته کمپانی Sony Pictures و با بازی ستاره مطرح یعنی برد پیت (Brad Pitt)، بپیوندد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

جوئی کینگ (Joey King) و اندرو کوجی (Andrew Koji) نیز در جمع بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان فیلم Hobbs & Shaw، دیوید لیچ (David Leitch)، کارگردانی و نظارت بر نمایشنامه این فیلم به نویسندگی زک اولکویچ (Zak Olkewicz) را برعهده دارد.

این فیلم بر اساس رمان ژاپنی ماریا بیتل (Maria Beetle) نوشته نویسنده کارهای پر فروش دارد، به نام کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka)، ساخته می‌شود. ریوسوکه سیگوسا (Ryosuke Saegusa) و یوما ترادا (Yuma Terada) از CTB به نمایندگی از ایساکا و IP، تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) تهیه‌کنندگی فیلم Bullet Train را به واسطه کمپانی ۸۷North و همکاری آنتونی فوکوا (Antoine Fuqua) برعهده دارد. کت سمیک (Kat Samick) تهیه‌کننده اجرایی و بریتنی موریسی (Brittany Morrissey) ناظر اجرایی این پروژه سونی پیکچرز هستند.

جزئیات طرح فیلم مبهم است، هر چند انتظار می‌رود تایلر-جانسون نقش یکی از چهار قاتل فیلم را به همراه برد پیت و کینگ بازی کند.

تایلر-جانسون که پیش‌تر به خاطر بازی در نقش‌های اصلی در فیلم‌های Kick Ass و Godzilla شناخته شده، به یکی از مردان برجسته صنعت سینما بدل شده است و بازی در چند پروژه بزرگ را در پیش دارد. او هم‌اکنون در فیلم Tenet، به کارگردانی کیستوفر نولان (Christopher Nolan) در نقشی مقابل جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و پیش‌درآمد فیلم Kingsman: the King’s Man بازی می‌کند.

از اعتبارات اخیر وی می‌توان به بازی در فیلم‌های A Million Little Pieces، Outlaw King از دیوید مک‌کنزی (David McKenzie)، Nocturnal Animals از تام فورد (Tom Ford) که در آن برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و فیلم Avengers: Age Of Ultron که برای بازی در آن برنده جایزه بفتا شد، اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.