نومی راپاس برای ایفای نقش در فیلم Black Crab نتفلیکس به سوئد بازمی‌گردد

6 November 2020 - 11:30

ستاره فیلم‌های The Girl With the Dragon Tattoo و Prometheus نقش اصلی فیلم آخرالزمانی با اقتباس از کتاب پرفروش جرکر ویردبورگ (Jerker Virdborg) را به عهده دارد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نومی راپاس که با نقش لیزبث سالندرِ هکر در فیلم سوئدی The Girl With the Dragon Tattoo به شهرت بین‌المللی رسید، در فیلم Black Crab یک فیلم اکشن هیجانی براساس رمان نوشته شده توسط جرکر ویردبورگ نویسنده سوئدی ایفای نقش می‌کند.

ایندیو تهیه‌کنندگی این فیلم برای نتفلیکس را به عهده دارد. آدام برگ کارگردان ویدیوهای تبلیغاتی و موزیک ویدیوها کارگردانی این فیلم را به عهده دارد.

رمان ویردبورگ در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که تغییرات آب و هوایی باعث بوجود آمدن زمستان بی پایانی شده و یک جنگ داخلی تمدن را تهدید می‌کند. داستان فیلم شش سرباز را دنبال می‌کند که به ماموریتی خطرناک در آن سوی دریای یخ زده فرستاده می‌شوند تا بسته‌ای را انتقال بدهند که بالاخره می‌تواند به جنگ پایان دهد.

نومی راپاس گفت:

من برای بازگشت به سوئد و نقش‌آفرینی در فیلم Black Crab بسیار هیجان زده‌ام. این اولین فیلم سوئدی من پس از سال‌هاست. به شدت منتظر شروع این ماجراجویی هستم. کاوش سایه‌های انسانی گذشتن از رویاهای نابود شده و دنیایی در مرز نابودی. بقا به چه بهایی؟

آخرین فیلم سوئدی راپاس فیلم Beyond به کارگردانی پرنیلا آگوست (Pernilla August) در سال ۲۰۱۰ بود. همینطور در فیلم ترسناک The Monitor 2011 از کارگردان نروژی پال اسلتاون (Pal Sletaune) نیز نقش آفرینی کرده‌است. ولی این بازیگر با ژانر علمی تخیلی غریبه نیست از فیلم The Girl With the Dragon Tattoo راپاس ژانر تخیلی کلان‌محتوا را پایه گذاری کرده‌است با نقش‌هایی مانند باستان‌شناس الیزابت شاو در فیلم Prometheus 2012 به کارگردانی ریدلی اسکات، بعنوان کلون‌ خواهر دوشنبه تا جمعه در فیلم نتفلیکس ?What Happened to Monday به کارگردانی تامی ویرکولا (Tommy Wirkola) و بعنوان الف اینفرنی لایلاه در فیلم Bright از دیوید آیر (David Ayer) برای نتفلیکس.

مالین ایدوال همراه با ماتیاس مونترو تهیه کنندگی فیلم Black Crab را برای ایندیو به عهده دارند.

نتفلیکس برای پخش فیلم بصورت جهانی در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده‌است.

 

منبع : Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.