روند ساخت فیلم Don’t Worry Darling متوقف شد

6 November 2020 - 12:30

کمپانی New Line سازنده این فیلم دیشب به صورت موقتی روند ساخت فیلم Don’t Worry Darling با کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) را متوقف کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علت متوقف شدن روند ساخت این فیلم آزمایش مثبت ویروس کرونا چندین خدمه و بازیگر این فیلم گزارش شده است. علاوه بر اینکه استودیو سازنده این فیلم این خبر را به صورت رسمی تائید کرده است، آن‌ها گفتند که این اتفاق در حال حاضر برای تمامی فیلم‌ها و سریال‌هایی که در حال فیلم‌برداری و ساخت هستند جزء یکی از خطرات شغلی آن‌ها به حساب می‌آید. کمپانی New Line ساخت این فیلم را پس از مثبت شدن آزمایش کرونا خدمه و بعضی از بازیگران این فیلم بلافاصله متوقف کرد.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند شامل فلورانس نایتینگل (Florence Pugh)، هری استایلز (Harry Styles)، کریس پاین (Chris Pine)، کیکی لین (KiKi Layne)، جما چان (Gemma Chan) و نیک کرول (Nick Kroll) به همراه اولیویا وایلد در نقش مکمل می‌باشند. فیلم‌نامه این فیلم را کری ون دایک (Carey Van Dyke) و شین ون دایک (Shane Van Dyke) با همکاری اولیویا وایلد و کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) نوشته‌اند. این فیلم در حال فیلم‌برداری در لس‌آنجلس آمریکا بود که امروز این اتفاق افتاد و ساخت آن متوقف شد.

فیلم Don’t Worry Darling پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای را جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان خدمه ساخت این فیلم اجرا کرد بود و تست مثبت این افراد به خاطر تست‌هایی که به صورت مکرر از خدمه و بازیگران این فیلم می‌گرفتند مشخص شده است. به نظر می‌رسد که این استودیو قصد این را ندارد که بگوید آزمایش چه کسی مثبت شده است ولی طبق منابع داخلی گفته شده است که کسی که آزمایشش مثبت شده جزء بازیگرهای اصلی این فیلم نیست ولی با این حال او باید کسی باشد که لزوم به نزدیک شدن به بازیگران اصلی این فیلم را داشته باشد چرا که فقط در این صورت می‌توان متوقف کردن روند ساخت را ضروری دانست تا آن‌ها بفهمند که آیا افراد دیگری نیز از این فیلم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر. تا به الان آزمایش مثبت دیگری گزارش نشده است.

روند فیلم‌برداری و ساخت این فیلم قرار است که به مدت ۱۴ روز متوقف شود که این زمان جهت طی کردن دوره استاندارد قرنطینه که در دستورالعمل‌های ایمنی ارائه شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیشنهاد شده است لازم است. زمانی که تست مثبت یکی از افراد این فیلم مشخص شد، تمام افراد دیگری که در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند سریع خودشان را قرنطینه کردند. شروع ساخت این فیلم از ماه قبل آغاز شده بود و چند هفته از مرحله تولید این فیلم نیز سپری شده بود.

تا حالا چندین مورد دیده شده است که روند ساخت فیلم یا سریالی به علت مثبت شدن آزمایش کرونا بعضی از افرادی که در ساخت آن‌ها نقش داشته‌اند متوقف شده است. به عنوان مثال می‌توان زمانی که آزمایش کرونا تام هنکس (Tom Hanks) چندین روز قبل از شروع روند ساخت فیلم Elvis Presley کارگردانی شده توسط باز لورمن (Baz Luhrmann) مثبت شدن بود را نام برد. جدیداً هم مشخص شده بود که آزمایش کرونا رابرت پتینسون (Rob Pattinson) در حین فیلم‌برداری فیلم The Batman با کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) مثبت اعلام شده بود که روند ساخت این فیلم نیز برای مدتی متوقف شد.

متوقف شدن روند ساخت فیلمی برای چند هفته که توسط کمپانی‌های بزرگی مانند New Line یا Warner Bros ساخته می‌شود قابل انجام است ولی متوقف کردن روند ساخت فیلم‌های مستقل کوچک در مقایسه با فیلم‌هایی که کمپانی‌های بزرگ آن را تولید می‌کنند به ندرت قابل انجام است و بسیار سخت است چرا که شرکت‌های بیمه‌کننده خط‌مشی را جهت متوقف شدن این‌گونه فیلم‌ها به جهت ویروس کرونا ندارند چرا که به دست آوردن قرارداد completion bonds (قراردادی است که تضمین می‌کند اگر این پروژه تمام نشود غرامت پولی به آن‌ها پرداخت می‌شود) سخت می‌شود.

گفته شده است که روند ساخت این فیلم به‌محض اینکه دوران قرنطینه آن‌ها تمام شود دوباره از سر گرفته می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.