اولیویا وایلد فیلم بدون عنوانی براساس شخصیت‌ زن مارول می‌سازد

20 August 2020 - 13:00

سونی پیکچرز نه‌تنها در حال گسترش شخصیت‌های دنیای مارول خود است بلکه شخصیت‌های زن را مرکز این فیلم‌ها قرار داده و به تازگی به دنبال یکی از کارگردانان زن هالیوود برای ساخت یکی از فیلم‌های مارول خود است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

منابع خبری به سایت ددلاین گفته‌اند که اولیویا وایلد (Olivia Wilde) قراردادی برای کارگردانی و ساخت فیلم مخفی مارول امضا کرده که حول محور یک شخصیت زن در دنیای مارول می‌چرخد. با اینکه هنوز این خبر تایید نشده، انتظار می‌رود داستان فیلم درباره Spider-Woman باشد.

سونی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. این فیلم را کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) قلم خواهد زد و ایمی پاسکال (Amy Pascal) تولیدش می‌کند. وایلد، سیلبرمن و پاسکال ارتباط قوی با هم دارند و هر سه در حال ساخت فیلمی از استودیو یونیورسال درباره کریسمس هستند که گری اسپینلی (Gary Spinelli) قبلا فیلم‌نامه‌اش را قلم زده است. شخصیت اسپایدر-وومن چند سال دوست چندین شخصیت مانند گوئن استیسی، مری جین واتسون و جسیکا درو در فیلم مرد عنکبوتی بوده و اولین نفری بود که لباس مرد عنکبوتی را سال ۱۹۷۰ به تن کرد. ایده‌ی ساخت فیلمی براساس این شخصیت همیشه در ذهن وایلد بوده است. این پروژه امسال اولویت وایلد شده بود و گویا حالا خود او شانس این را پیدا کرده تا این فیلم ابرقهرمانی زنانه را کارگردانی کند.

این دومین فیلمی خواهد بود که براساس شخصیت زنانه در دنیای شخصیت‌های مارولِ سونی ساخته می‌شود. فیلم اول Madame Webb به کارگردانی اس جی کلارکسون (S. J. Clarkson) است. سونی در حال ساخت فیلم‌های Black Cat و Silver Sable نیز هست و تلاش می‌کند این دنیا را گسترده‌تر کند.

امروزه زنان زیادی در حال کارگردانی فیلم‌های کمیک با بودجه زیاد هستند. نیا داکوستا (Nia DaCosta) اخیرا برای کارگردانی فیلم Captain Marvel 2 بکار گرفته شده و جز وایلد و کلارکسون، پتی جنکینز (Patty Jenkins)، کتی یان (Cathy Yan) و کلوئی ژائو (Chloe Zhao) دیگر فیلم‌سازان زن هالیوود هستند.

یک سال و نیم از کارگردانی فیلم جدید Booksmart توسط وایلد می‌گذرد. این فیلم یکی از بهترین کمدی‌های سال گذشته بود و توانست نامزدی WGA را در بخش فیلم‌نامه برای سیلبرمن به ارمغان آورد.

وایلد در فیلم مهیج روان‌شناسی Don’t Worry Darling حضور خواهد داشت که توسط استودیو نیولاین ساخته می‌شود و فلورنس پیو (Florence Pugh)، کریس پاین (Chris Pine)، شایا لباف (Shia LaBeouf) و داکوتا جانسون (Dakota Johnson) بازیگران آن هستند و پائیز امسال فیلم‌برداری آن شروع می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.