جانی دپ به دنبال رای دادگاه، توسط برادران وارنر از فیلم Fantastic Beast اخراج شد

7 November 2020 - 00:00

جانی دپ به دنبال رای دادگاه در انگلستان توسط برادران وارنر از فرنچایز Fantastic Beasts اخراج شد و فیلم تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

به دنبال باخت در دادگاه انگلستان به اتهام خشونت علیه زنان، جانی دپ توسط برادران وارنر از فرنچایز Fantastic Beasts اخراج شد. بازیگر دیگری نقش گریندلوالد را در فیلم بازی خواهد کرد. همینطور تاریخ پخش قسمت سوم این فرنچایز از ۱۲نوامبر ۲۰۲۱ به تابستان ۲۰۲۲ موکول شد.

استودیو در یک اظهاریه در روز جمعه گفت :

جانی دپ از فرنچایز Fantastic Beasts جدا خواهد شد. ما از زحمات جانی برای فیلم تا این زمان تشکر می‌کنیم. Fantastic Beasts 3 در حال حاضر در حال تولید است و نقش گریندلوالد به بازیگر دیگری داده خواهد شد. این فیلم در تابستان ۲۰۲۲ در سینماهای سراسر جهان پخش خواهد شد.

با اینکه جانی دپ هفته‌ها برای فیلم‌برداری به کارگردانی دیوید ییتس در انگلستان اقامت داشت، خود او خبر خروجش از فیلم را توسط صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و اعلام کرد که استودیو از او درخواست استعفا کرده است.

فیلم‌برداری Fantastic Beasts 3 از ماه سپتامبر بعد از تاخیر مرتبط به ویروس کرونا شروع شد. انتظار میرفت که جانی دپ در تولید فیلم در لندن از ماه اکتبر تا فوریه سال ۲۰۲۱ حضور داشته باشد و در صحنه‌هایی نیز پیش از رای دادگاه نقش آفرینی کرده‌است.

بعد از دادگاه‌ها در طول تابستان در لندن، قاضی اندرو نیکول در روز دوم نوامبر حکم کرد که اتهامات وارده به جانی دپ نسبت به خشونت زنان صحیح می‌باشد.

جانی دپ که همانطور که انتظار میرفت اعلام کرد که درخواست استیناف خواهد داد، این نه تنها نظرات را به رابطه دعوی جانی دپ با صاحب برادران وارنر جلب کرد، بلکه همینطور به شکایت افترای ۵۰ میلیون دلاری علیه همسر سابقش هرد.

بعد از چندین بار به تاخیر افتادن، تاریخ دادگاه به ۳ می ۲۰۲۱ در ویرجینیا موکول شد. دپ بالاخره آماده به شهادت دادن به مدت سه روز از روز دهم نوامبر در رابطه با این موضوع است.

با رفت و آمد به دادگاه به چندین دلیل مختلف در سال‌های گذشته، دپ از ستاره فیلم Aquaman امبر هرد در اوایل سال ۲۰۱۹ شکایت کرد در مقابل مقاله‌ای که امبر هرد برعلیه جانی در سپتامبر سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست پخش کرد. دپ معتقد است که این مقاله باعث شد نقشش را در بازسازی فیلم Pirates of the Caribbean دیزنی از دست بدهد، گرچه هرگز به اسم او اشاره‌ای نشده بود. با شکست‌های مداوم برای بستن پرونده، هرد بصورت متقابل این تابستان از جانی دپ درخواست غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری کرده است.

برنامه ریزی شده بود که این ماه جانی دپ در فستیوال لهستانی فیلم Camerimage حضور پیدا کند، گرچه هنوز جوابی به اینکه آیا هنوز جانی دپ در فستیوال حضور پیدا می‌کند یا خیر داده نشده است.

منبع : DeadLine

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.