ازرا میلر به سریال The Stand استیون کینگ پیوست

19 November 2020 - 12:30

به نظر می‌رسد که شبکه اینترنتی CBS All Access بازیگر مناسبی را جهت بازی در نقش Trashcan Man در سریال The Stand انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وب‌سایت Entertainment Weekly خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه ستاره فیلم Justice League ازرا میلر (Ezra Miller) نقش شخصیت دونالد آلبرت ملقب به Trashcan Man در سریال The Stand شبکه اینترنتی CBS All Access که در آینده قرار است پخش شود را ایفا کرده است. این وب‌سایت علاوه بر منتشر کردن این خبر با مدیر این سریال با نام بنجامین کاول (Benjamin Cavell) نیز مصاحبه‌ای را انجام داده است.

بنجامین کاول در این مصاحبه گفت:

نقشی که او در این سریال بازی خواهد کرد بسیار متفاوت خواهد بود نسبت به نقش‌هایی که قبلاً او در آن‌ها دیده شده است و همچنین او بسیار متعهد به این سریال نیز بوده است. او طرفدار شدید این کتاب است (The Stand یک رمان ترسناک/فانتزی پسارستاخیزی است که توسط استیون کینگ نوشته شده است) و از وقتی این کتاب را خوانده است عاشق این کاراکتر شده و مدت زیادی است که بسیار دوست دارد نقش این کاراکتر را در کار اقتباسی از این کتاب بازی کند. با اولین تماس ما با ازرا میلر او این کاراکتر را تجسمی از آذر شیدایی (یعنی اختلال جنون آتش‌افروزی یا آتش‌افروزی بیمارگونه به معنی برپا کردن آتش به صورت مکرر، عمدی و هدفمند است) توصیف کرده بود. تنها چیزی که این کاراکتر توان انجام دادن آن را دارد و تنها بخشی از زندگی که او در آن احساس راحتی می‌کند، بودن با مواد منفجره، لوازم ایجاد آتش و تخریب کردن است.

ازرا میلر نیز دراین‌باره گفت:

چیزی که من را در رابطه با ایفای نقش در این سریال بسیار هیجان‌زده می‌کند فریبکاری رفتاری و ظواهر این کاراکتر در این سریال است. کاراکتر Trashcan Man کاراکتری دست کم گرفته شده و سو تعبیر شده در میان ما است.

روند انتخاب بازیگری که نقش این شخصیت را در این سریال بازی خواهد کرد پس از یک ماه شایعه‌های مختلف در رابطه با بازیگر انتخابی مانند شایعه انتخاب مریلین منسون (Marilyn Manson) برای بازی در این نقش، سرانجام با انتخاب ازرا میلر برای بازی در این نقش به پایان رسیده است.

Trashcan Man نقشی محوری و اصلی در رمان پسارستاخیزی The Stand را دارد که استیون کینگ (Stephen King) این کتاب را در سال ۱۹۷۸ نوشته است. این کاراکتر شخصیت آتش‌افروز بی‌ثباتی است با سابقه کیفری که بلافاصله مورد علاقه کاراکتری شیطانی با نام رندال فلگ که او منحصراً علاقه زیادی به آذر شیدایی دارد قرار می‌گیرد. به جهت اینکه اطلاعات بیشتری را از این رمان برای کسانی که آن را هنوز نخوانده‌اند آشکار نکنیم می‌توانیم بگویم که کارهایی که این کاراکتر در این داستان انجام می‌دهد عمیقاً بر روی داستان این رمان تأثیر می‌گذارد. مت فروئر (Matt Frewer) که در کارنامه خود بازی در نقش Max Headroom در سریال Max Headroom: 20 Minutes into the Future را انجام داده است اولین و تنها کسی بوده است که تا به حال نقش کاراکتر Trashcan Man را در سریال کوتاهی که بر اساس همین کتاب در ده نود ساخته شده بود را ایفا کرده است.

سریال The Stand قرار است که در شبکه اینترنتی CBS All Access در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) به نمایش درآید.

به نظر شما بازی ازرا میلر در نقش Trashcan Man چگونه خواهد بود؟ آیا با انتخاب این بازیگر جهت نقش‌آفرینی در این نقش و در این سریال راضی هستید؟

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.