سریال Fear The Walking Dead برای فصل هفتم تمدید شد

5 December 2020 - 17:31

AMC در حساب توییتر سریال Fear The Walking Dead اعلام کرد که این سریال برای فصل هفتم تمدید شده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این خبر در اواسط فصل ششم این اسپین آف از سریال The Walking Dead اعلام شد که در آن لنی جیمز، آلیشیا دبنم کری، کولمن دومینگو، دانای گارسیا، گرت دیلاهانت، مگی گریس، جنا الفمن، الکسا نیسنسون، آستین آملیو، روبن بلیدز و کارن دیوید به ایفای نقش می‌پردازند.

اسکات ام. گیمپل تهیه کننده اجرایی این سریال و اندروچمبلیس و ایان گلدبرگ، رابرت کرکمن، دیوید آلپرت، گیل آن هورد و گرگ نیکوترو شورانرهای این سریال می‌باشند.

AMC در توییتی نوشت :

گذشته مرده است… اما آینده روشن است. سریال Fear The Walking Dead برای فصل هفتم بازخواهد گشت.

در ماه سپتامبر اعلام شد که سریال اصلی یعنی The Walking Dead در سال ۲۰۲۲ با فصل یازدهم به پایان خواهد رسید. ولی شاهد چیزهای بیشتری از دنیای مردگان متحرک خواهیم بود. یک اسپین آف بدون عنوان حول شخصیت‌های محبوب نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید یعنی دریل دیکسون و کارل پلتیر در حال ساخت می‌باشد و در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. AMC همینطور به تازگی شروع به پخش سریال The Walking Dead : World Beyond کرده است که دومین اسپین آف از این فرنچایز می‌باشد. همینطور یک فیلم با محوریت ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن در حال ساخت می‌باشد.

 

 

منبع : Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.