مارول تاریخ جدید اکران فیلم‌های ۲۰۲۲ خود را مشخص کرد

13 December 2020 - 13:30

در طی مراسم Disney Investor Day استودیوهای مارول تاریخ جدید اکران برخی از فیلم‌های بزرگ خود را تعیین کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی این مراسم مشخص شده است که کریستین بیل (Christian Bale) نقش دشمن اصلی فیلم Thor: Love and Thunder را ایفا خواهد کرد همچنین علاوه بر آن مشخص شد که تاریخ اکران این فیلم از تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) به تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) منتقل شده است. پس از این معلوم شد که تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 دو ماه به جلوتر منتقل شده است یعنی تاریخ جدید پخش این فیلم از ۶ می ۲۰۲۲ به تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱) موکول شده است. با توجه به اینکه تاریخ جدید پخش فیلم Black Panther 2 در همان روزی قرار گرفته است که فیلم Captain Marvel 2 نیز در آن روز قرار است اکران شود بنابراین مارول به علت این تداخل در تاریخ اکران این دو فیلم تصمیم گرفته است تا تاریخ پخش فیلم Captain Marvel 2 را از ۸ جولای ۲۰۲۲ به تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱) منتقل کند یعنی شش ماه تأخیر نسبت به تاریخ اصلی که برای اکران این فیلم در ابتدا در نظر گرفته شده بود.

این سه فیلم شامل تمام فیلم‌هایی از مارول می‌باشد که دیزنی برنامه‌ریزی کرده است تا آن‌ها را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند و در حالی که دیزنی بدون شک برای انتشار این سه فیلم و سود حاصل از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهد بود و با توجه به اینکه معمولاً دنباله‌های فیلم‌های ابرقهرمانی مارول در باکس آفیس عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند بدین ترتیب دلایل بسیاری وجود دارد تا طرفداران این فیلم‌ها برای تماشای آن‌ها هیجان‌زده باشد.

در درجه نخست فیلم Black Panther 2 موضوع از دست دادن پادشاه تی‌چالا را در داستان این فیلم مورد ملاحظه قرار خواهد داد چون که طبق خبرهای منتشر شده و بر اساس گفته‌های کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوهای مارول، با توجه به مرگ بازیگر این نقش چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، مارول بازیگر دیگری را برای بازی در این نقش به جای چادویک بوزمن انتخاب نخواهد کرد. آیا لتیشیا رایت (Letitia Wright) بازیگر نقش شوری برای پر کردن جای خالی پادشاه تی‌چالا مدت زمانی بیشتری را در این فیلم به خود اختصاص خواهد داد یا اینکه کارگردان این فیلم رایان کوگلر (Ryan Coogler) چیز دیگری را در آستین خود دارد؟

در عین حال نیز با توجه به اینکه تام هیدلستون (Tom Hiddleston) سریال اختصاصی خود با نام Loki را در شبکه دیزنی پلاس در برنامه‌های خود دارد فیلم Thor: Love and Thunder دشمن جدیدی دیگری را با نقش‌آفرینی بازیگر برنده جایزه اسکار با نام کریستین بیل در این فیلم معرفی خواهد کرد و همچنین علاوه بر آن، قسمت چهارم این فیلم کاراکتر جین فاستر با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) را نیز به این فیلم دوباره بازخواهد گرداند. نه تنها او در داستان این سریال به مبارزه با سرطان خود خواهد پرداخت بلکه در عین حال زمانی که او تبدیل به ثور شود قطعاً با کسی یا چیزی مبارزه خواهد کرد.

سرانجام نوبت قسمت دوم فیلم Captain Marvel می‌رسد که مارول در نظر دارد که کاراکتر کاپیتان مارول را در این فیلم با کاراکتر نقش خانم مارول با نقش‌آفرینی ایمان ولانی (Iman Vellani) متحد کند تا او در کنار کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول و با نقش‌آفرینی بری لارسون (Brie Larson) با دشمن این فیلم که هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن در دسترس نیست مبارزه کنند. همچنین برخلاف فیلم‌های Black Panther 2 ،Thor: Love and Thunder قسمت دوم فیلم Captain Marvel مارول کارگردان جدیدی با نام نیا داکوستا (Nia DaCosta) را برای هدایت کردن این فیلم در نظر گرفته است. این کارگردان پیش از این نیز وظیفه کارگردانی فیلم Candyman که قرار است در آینده منتشر شود را بر عهده داشته است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.