بازیگران فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings مشخص شدند

14 December 2020 - 12:30

بخش مارول در طی مراسم Disney’s Investor Day که به صورت اینترنتی و زنده پخش شده است شامل تعداد زیادی از خبرهای جدید در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌های جدید این کمپانی از جمله فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings بوده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یکی از فیلم‌هایی که رئیس استودیوهای مارول کوین فایگی (Kevin Feige) در طی این مراسم به آن پرداخته فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings بوده که اخیراً روند فیلم‌برداری این فیلم در کشور استرالیا به پایان رسیده است. تا به حال شایعه‌های بسیار زیادی مبنی بر لیست بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند منتشر شده است ولی با این حال ما می‌دانستیم که سیمو لیو (Simu Liu) نقش اصلی و قهرمان این فیلم را ایفا کرده است. اکنون در طی این مراسم از لیست کامل بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند رونمایی شده است. این لیست شامل بازیگرهای زیر می‌باشد:

تونی لیانگ (Tony Leung) در نقش ونو، آکوافینا (Awkwafina) در نقش کتی، منگر ژانگ (Meng’er Zhang) در نقش زیئلینگ، میشل یئو (Michelle Yeoh) در نقش جیانگ نان، رونی چنگ (Ronny Chieng) در نقش جون جون، فالا چن (Fala Chen) در نقش ژیانگ لی و فلوریان مونتئانو (Florian Munteanu) در نقش مشت بُرنده.

MarvelStudios با انتشار توییتی در توییتر اعلام کرده است:

به تازگی مراحل ساخت فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به اتمام رسیده و ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم تا لیست بازیگران فوق‌العاده‌ای که این فیلم را به واقعیت تبدیل کرده‌اند را معرفی کنیم. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

جدیداً میشل یئو (Michelle Yeoh) در طی مصاحبه‌ای درباره این فیلم صحبت کرده است و همچنین او استودیوهای مارول را برای ساختن فیلمی با قهرمانی آسیایی تحسین کرده است. او در مصاحبه‌ای که با BBC News انجام داده است گفت:

من بسیار، بسیار خوشحال هستم از اینکه ما (آسیایی‌ها) سرانجام ابرقهرمان خود را داریم. بقیه پلنگ سیاه را دارند، درست است؟‌ هالک را دارند، ثور، بیوه سیاه و سرانجام اکنون ما شانگ چی را داریم.

کوین فایگی سال پیش اعلام کرده بود که برنامه آن‌ها برای مارول همیشه این بوده که پروژه‌ی سینمایی این کمپانی پس از موفقیت فیلم‌های Black Panther و Captain Marvel جامع‌تر و متنوع‌تر شود.

او در سال پیش گفته بود که:

هر وقت که فیلمی را می‌سازیم، امید داریم که این فیلم موفق ظاهر شود تا بتوانیم فیلم دیگری را نیز در ادامه موفقیت آن تولید کنیم. ایده ما همیشه این بوده و مخصوصاً در مورد دو فیلم با نام‌های Black Panther و Captain Marvel قصد ما این بوده که قهرمان‌هایی از کمیک بوک‌ها که نماینده جهانی‌ خود هستند را در فیلم‌های خود نیز نشان دهیم؛ بنابراین هدف ما همیشه این بوده که به انجام این کار ادامه دهیم.

او همچنین به صحبت‌هایش اضافه کرد که:

چیزی که برای ما بسیار هیجان‌انگیز بوده است این بوده که هر دو این فیلم‌ها بسیار موفق ظاهر شده‌اند که با موفقیتشان تمام شک و شبه‌های ما را از بین برده‌اند و  فکر می‌کنم و امیدوارم که این کار ما کمپانی‌های دیگری که در جهان وجود دارند را ترغیب کند که آن‌ها نیز کاری را مانند ما نیز انجام دهند و نوع متفاوتی از داستان‌های ابرقهرمانی را در فیلم‌هایشان تعریف کنند.

در حال حاضر برنامه‌ریزی شده که فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings سال بعد در سینماها اکران شود.

منبع:‌ کمیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.