رابرت رودریگز نسبت به ساخت Alita: Battle Angel 2 امیدوار است

25 December 2020 - 19:30
Alita: Battle Angel

کارگردان فیلم Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته جنگ» امیدوار است فرصتی برای ساخت دنباله این فیلم در دیزنی پلاس پیدا کند؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Alita: Battle Angel به کارگردانی رودریگز، یک فیلم بر اساس سری مانگای یکیتو کیشیرو در دهه ۱۹۹۰ با نام Battle Angel Alita بوده که اولین اقتباس انیمیشنی از آن در سال ۱۹۹۳ انجام شد. رُزا سالازار در این فیلم نقش آلیتا را ایفا می‌کند. آلیتا یک سایبورگ بوده که در بدنی جدید و بدون هیچ خاطره‌ای از گذشته خود بیدار شده است و برای پیدا کردن هویت و سرنوشتش، سفر خود را شروع می‌کند. این فیلم با فروش جهانی ۴۰۴ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم رودریگز تبدیل شد. این فیلم به تنهایی موفقیت بزرگی نبوده است اما از عملکرد سالازار در این فیلم تمجید زیادی صورت گرفته است.

رودریگز و تهیه‌کننده این فیلم جیمز کامرون همیشه قصد ساخت چندین دنبال برای فیلم Alita: Battle Angel را داشته‌اند، اما پس از خریداری کمپانی ۲۰th Century Fox توسط دیزنی که تولید و پخش این فیلم برعهده این کمپانی بوده است، برنامه‌های ساخت دنباله این فیلم لغو شده‌اند. ستاره این فیلم کریستوف والتس اعلام کرد که احتمال دارد دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نشود چون عملکرد این فیلم برای دیزنی راضی‌کننده نبوده است. طرفداران این فیلم به ویژه گروه آنلاین Alita Army سریعاً کمپینی برای ساخت دنباله این فیلم راه‌اندازی کرده‌اند.

رودریگز در مصاحبه‌ای از نقشه خود برای دنباله فیلم Alita: Battle Angel صحبت کرده است. طبق گفته رودریگز، حالا که دیزنی سرویس استریم دیزنی پلاس را راه‌اندازی کرده است، او نسبت به بازگشت Iron City امیدوار است. رودریگز اعلام کرد که سرویس دیزنی پلاس راه را برای احیای چندین فرنچایز و دنباله باز کرده است. رودریگز در این مصاحبه گفت:

من فکر می‌کنم که هرچیزی ممکن است. دیزنی کمپانی فاکس را خریداری کرد و الان صاحب سرویس دیزنی پلاس است. من می‌دانم که مردم مشتاق دیدن دنباله این فیلم هستند و من نیز برای ساخت دنباله این فیلم مشتاق هستم. درباره نحوه ساخت یا آینده آن، من فکر می‌کنم که سرویس استریم موقعیت‌های زیادی برای ساخت دنباله فیلم به وجود آورده است.

اخیراً صحبت‌هایی درباره امکان پخش دنباله و پیش‌درآمد فیلم Alita: Battle Angel در سرویس دیزنی پلاس به صورت همزمان، صورت گرفته است. گرچه هیچ بیانیه رسمی‌ای از طرف دیزنی در این مورد صورت نگرفته است.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.