تام هنکس: فیلم‌های مارول آینده سینما را نجات خواهند داد

28 December 2020 - 16:00
Tom Hanks

بر اساس صحبت‌های جدید تام هنکس (Tom Hanks)، راه‌حل احیای وضعیت سینماها در دستان دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های بزرگ از فرنچایزهای دیگر می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در مصاحبه اخیری که تام هنکس با وب‌سایت Collider انجام داده، گفته است که او فکر می‌کند صنعت سینما به علت وجود فیلم‌های بزرگ از استودیوهای مارول و دیگر کمپانی‌ها که برای پخش در آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، با مرگ فاصله بسیاری دارد.

تام هنکس در پاسخ به سؤال زیر در این مصاحبه گفت:

موعد تغییرات گسترده در صنعت سینما فرا رسیده است. آیا سالن‌های سینما همچنان در آینده به وجود خود ادامه خواهند داد؟

بله، قطعاً وجود آن‌ها در آینده حتمی است. فکر می‌کنم که از بعضی جهات زمانی که غرفه‌داران تصمیم بگیرند که سالن‌های سینما را باز کرده و دوباره شروع به کار کنند، آزادی عمل جهت انتخاب فیلم‌هایی که قصد نمایششان را دارند را به دست خواهند آورد و بدین ترتیب فیلم‌های بزرگ حاکم روزهای آینده سالن‌ سینماها خواهند بود.

همچنین او به صحبت‌هایش اضافه کرد:

امکان دارد فیلم News of the World آخرین فیلم بزرگسالانه‌ای باشد که موضوع آن صحبت‌های جالب بین مردم است و در مقطعی این فیلم در سینماها پخش خواهد شد چرا که پس از آن، به جهت تضمین حضور مردم در سینماها، فیلم‌های بزرگی مانند فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و دیگر فرنچایزها در آن‌ها پخش خواهد شد.

عملاً تمام سینماها در آمریکا در مقطعی طی سال جاری بسته شده‌اند و اکنون به دلیل وجود فیلم‌های بزرگ و قابل ‌توجه کمپانی‌ها که برای پخش در آینده برنامه‌ریزی شده‌اند به آهستگی در حال باز شدن هستند. حتی با این حال، سینماهای زنجیره‌ای مانند Regal Cinemas نیز هنوز هم تصمیم گرفته‌اند که تا آخر سال ۲۰۲۰ بسته بمانند.

البته سازمان غذا و دارو آمریکا ساخت دو واکسن مجزای تولید شده برای ویروس کرونا را تائید کرده و همچنین مسئولان وزارت بهداشت آمریکا زودترین زمانی که واکسن این ویروس به گروه‌های خارج از اولویت‌دار تزریق خواهد شد را ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) اعلام کرده‌اند. طبق این جدول زمانی، انتظار نمی‌رود که روند واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا، مصونیت گروهی در مقابل این ویروس برای کسانی که این واکسن‌ها را تزریق کرده‌اند را تا ماه‌های آخر سال ۲۰۲۱ ایجاد کند.

افسوس که استودیوهای مارول و دیگر استودیوهای هالیوودی زمانی آماده انتشار فیلم‌های خود خواهند بود که سالن سینماها حداقل تا حدودی به روند عادی خود بازگردند. استودیوهای مارول به تنهایی، سه فیلم بزرگ را برای انتشار در سال ۲۰۲۱ در برنامه‌های خود دارند و علاوه بر این دیگر کمپانی‌های بزرگ مانند کمپانی برادران وارنر، یونیورسال و سونی نیز فیلم‌های بزرگ دیگری را برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

پروژه بعدی استودیوهای مارول سریال WandaVision می‌باشد که قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه سال بعد (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش درآید.

منبع: کمیک ‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.