مایکل بی.جردن فیلم Creed 3 را کارگردانی خواهد کرد

30 December 2020 - 13:00
فیلم Creed 3

همبازی مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) در فیلم Creed یعنی تسا تامپسون (Tessa Thompson) تائید کرده است که جردن وظیفه کارگردانی فیلم Creed 3 را بر عهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از فیلم Rocky Balboa سال ۲۰۰۶، بسیاری از جمله خود سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) بر این باور بودند که این فرنچایز طولانی مدت با موضوع بوکس به پایان کار خود رسیده ولی با این حال کارگردان رایان کوگلر (Ryan Coogler) ایده ساخت اسپین‌آف و ادامه‌ای از داستان این فرنچایز را مطرح کرد. این ایده مطرح شده بر روی پسر آپولا کرید با نام آدونیس کرید (با نقش‌آفرینی مایکل بی.جردن) تمرکز داشته که در آن داستان بوکس دیگری با کمک سیلوستر استالونه تعریف می‌شود.

فیلم Creed ثابت کرد که از لحاظ تجاری فیلم موفقی می‌باشد و همچنین منتقدان نیز این فیلم را برای به وجود آوردن چرخشی تازه در داستان این فرنچایز و منتقل کردن این داستان به دنیایی مدرن تحسین کردند.

طبیعتاً قسمت دوم این فیلم در سال ۲۰۱۸ با کارگردانی استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) و نویسندگی سیلوستر استالونه به نمایش درآمد. با وجود اینکه این فیلم تازگی روایت داستانی فیلم قبلی را نداشت ولی از لحاظ تجاری حتی بهتر از قسمت قبلی خود ظاهر شد. علاوه بر آن، سیلوستر استالونه پس از اکران این فیلم از کاراکتر راکی خداحافظی کرد و مشعل این فرنچایز را به مایکل بی.جردن سپرد. به نظر می‌رسد که ساخت فیلم Creed 3 اجتناب‌ناپذیر خواهد بود ولی با این حال خبرهایی در رابطه به قسمت سوم این فرنچایز تا اوایل امسال منتشر نشده بود.

در ماه فوریه (اسفند ماه ۱۳۹۸)، کمپانی Warner Bros. Pictures زک بایلین (Zach Baylin) را برای نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم استخدام کرد و در ماه اکتبر نیز گزارشی منتشر شده بود که اشاره داشت مایکل بی.جردن وظیفه کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد گرفت. اکنون تسا تامپسون تائید کرده که مایکل بی.جردن رسماً کارگردان فیلم Creed 3 خواهد بود.

در مصاحبه اخیری که تسا تامپسون با شبکهٔ تلویزیونی MTV News جهت تبلیغ فیلم جدید خود با نام Sylvie’s Love انجام داده، او در مورد قسمت سوم فیلم Creed 3 که به گفته او به‌زودی ساخته خواهد و همچنین درباره مایکل بی.جردن صحبت‌هایی را انجام داده است. در این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا جردن وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و او در جواب به این سؤال گفت:

او (مایکل بی.جردن) وظیفه کارگردانی قسمت بعدی فیلم Creed را بر عهده خواهد داشت.

اکنون تسا تامپسون به صورت رسمی تائید کرده که فیلم Creed 3 قطعاً ساخته خواهد شد و نه تنها مایکل بی.جردن وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت، بلکه این فیلم به‌زودی وارد مرحله تولید نیز خواهد شد. تائید نقش مایکل بی.جردن به عنوان کارگردان در ساخت این فیلم قطعاً برای طرفداران خبر هیجان‌انگیزی می‌باشد چرا که بسیار جالب خواهد بود تا ببینم که او به عنوان کارگردان چه چیزی را به این سری اضافه خواهد کرد و آیا او این فرنچایز را به مسیری جدید هدایت خواهد کرد یا خیر.

در گذشته این بازیگر اعتراف کرده بود که او از انیمه برای فیلم‌های بوکسی خود الهام گرفته، بنابراین باید منتظر ماند و ببینیم که چه چیزی منبع الهام او برای فیلم Creed 3 خواهد بود. قطعاً هیچ‌گونه کمبود گزینه‌ای برای استفاده در قسمت سوم این فیلم وجود نخواهد داشت مخصوصاً زمانی که تاریخچه طولانی سری فیلم‌های Rocky را در نظر بگیریم.

مایکل بی.جردن اکنون جای پای سیلوستر استالونه، هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان بازیگر را در این فرنچایز پر خواهد کرد چرا که پیش از این استالونه برای کارگردانی و نقش‌آفرینی چندین قسمت از سری فیلم‌های Rocky از جمله فیلم Rocky Balboa شناخته شده بود. طرفداران این فرنچایز و البته کمپانی MGM مطمئناً امیدوار هستند که مایکل بی.جردن جا در پای سیلوستر استالونه بگذارد و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها مجبور باشند مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا این فیلم منتشر شود و نتیجه نهایی آن را ببینند.

شرم‌آور خواهد بود اگر قسمت سوم این فیلم ادامه‌رو روند خوب دو فیلم قبلی نباشد. تنها زمان پاسخ‌گوی این سؤالات خواهد بود ولی تائید کارگردانی فیلم Creed 3 توسط مایکل بی.جردن بدون شک خبر بسیار هیجان‌انگیزی است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.