نتفلیکس دنباله فیلم We Can Be Heroes را می‌سازد

5 January 2021 - 13:32
فیلم We Can Be Heroes

نتفلیکس در حال ساخت دنباله فیلم ابرقهرمانی بچه‌ها با نام We Can Be Heroes ساخته رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم شامل کاراکترهای آثار این کارگردان از فرنچایز Spy Kids و فیلم The Adventures of Sharkboy and Lavagirl، پیرامون کودکان ابرقهرمان زمین است که باید با مهاجمان بیگانه‌ای که والدین آن‌ها را ربوده‌اند، مقابله کنند.

رودریگز که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم We Can Be Heroes را انجام داد، در دنباله این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

خبر این دنباله به همراه شمارش بازدید مشترکان از استریمر اعلام شد. بر اساس این شمارش در استریمر نتفلیکس که فقط بر اساس دو دقیقه مشاهده فیلم یا سریال توسط یک مشترک انجام می‌شود، هفته کریسمس سال ۲۰۲۰ که از ۲۵ دسامبر (۴ دی) تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) بود، بیشترین مقدار مشترکان را نسبت به هفته‌های مشابه در سال‌های قبل داشت.

در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰، این استریمر ۲۸ میلیون مشترک جدید به دست آورده است. طبق گزارش این استریمر، ۴۴ میلیون خانوار در ۲۸ روز اول پخش فیلم We Can Be Heroes، آن را تماشا کرده‌اند. برای مقایسه، فیلم Da 5 Bloods از اسپایک لی (Spike Lee) تنها ۲۷ میلیون بازدید در همان برهه زمانی داشت.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.