تصویر جدیدی از فیلم Army of the Dead منتشر شد

7 January 2021 - 22:31
تصاویر Army of the Dead

در حالی که هواداران زک اسنایدر منتظر انتشار نسخه‌ی جدید فیلم Justice League در اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) هستند، این فیلم‌ساز دومین پروژه‌ی مورد انتظار خود، فیلم Army of the Dead را در دست کار دارد. با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود و در آخرالزمان زامبی محوری جریان دارد. این فیلم از طریق نت‌فلیکس (Netfelix) منتشر خواهد شد. بسیاری از هوادارن اسنایدر منتظر هستند تا ببینند که او با اولین پروژه‌ی خود پس از آثار دی‌سی چه کاری انجام می‌دهد. هنوز نمی‌دانیم زمان اکران دقیق این فیلم چه زمانی خواهد بود، اما چند عکس جدید از آن منتشر شده است. صبح چهارشنبه، EW عکسی جدید از فیلم Army of the Dead را منتشر کرد که بازیگران را حین سرقت نشان می‌دهد. در این تصویر، ستاره‌ی اصلی گروه بازیگری یعنی دیو باتیستا که تیم را رهبری می‌کند هم دیده می‌شود.

تصویر Army of the Dead

اسنایدر در مورد این فیلم گفت:

این یک فیلم زامبی محور تمام عیار است. بنابراین شما انتظار درگیری‌های زیاد با زامبی‌ها را خواهید داشت. همچنین شخصیت‌های واقعاً شگفت‌انگیز فیلم را در یک سفر خارق العاده همراهی خواهید کرد. این باعث تعجب مردم خواهد شد که چه هیجان زیاد و احساساتی در شخصیت‌های این فیلم‌ وجود دارد. ما یک فیلم زامبی محور ساختیم، اما سعی کردیم آن را با ژانرهای مختلف ترکیب کنیم. این فیلم خیلی سرگرم‌کننده خواهد بود. من شروع به فکر کردن در مورد ژانرهای دیگری کردم که داستان جایی برای آن‌ها نداشت.

قبل از این‌که فیلم برای نمایش در نتفلیکس آماده شود، اسنایدر سعی کرد با استودیوی برادران وارنر، استودیویی که سال‌ها آثار مختلف دی‌سی را برای آن‌ها ساخته است، فیلم Army of the Dead را بسازد. در نهایت، این شرکت علاقه‌ی زیادی به‌صرف پول برای یک فیلم زامبی محور نداشت.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.