امکان دارد فصل دوم سریال Loki توسط دیزنی پلاس ساخته شود

8 January 2021 - 12:04
سریال Loki

به نظر می‌رسد که برنامه استودیوهای مارول برای سریال‌های خود در شبکه دیزنی پلاس از جمله Loki به تولید سریال‌هایی کوتاه ختم نخواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیش از این، مارول از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود به منظور تولید سریال‌هایی برای پخش در شبکه دیزنی پلاس که داستانشان به صورت مستقیم به فیلم‌های سینمایی آن‌ها متصل خواهد شد رونمایی کرده بود، ولی به نظر می‌رسید که این سریال‌ها، سریال‌های کوتاهی هستند که تنها برای پخش در یک فصل برنامه‌ریزی شده‌اند. این سریال‌ها در ابتدا به عنوان پروژه‌هایی کوتاه معرفی شدند، بنابراین هر چقدر هم که سریال‌هایی مانند WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier جذاب به نظر برسند، به نظر می‌رسید که قرار است تنها یک فصل یا ۸ قسمت از آن‌ها پخش شود.

اکنون گزارش جدیدی در این باره منتشر شده مبنی بر اینکه مدیر سریال Loki محصول دیزنی پلاس یعنی مایکل والدرون (Michael Waldron)، به استخدام کمپانی دیزنی درآمده تا فیلم‌نامه فیلم Star Wars کوین فایگی (Kevin Feige) را به قلم درآورد و در عین حال نیز مشخص شده که بخشی از قرارداد جدید مایکل والدرون با دیزنی، شامل مشارکت او در ساخت فصل دوم سریال Loki خواهد بود. بنابراین سریال آینده مارول که تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در آن به عنوان کاراکتر لوکی نقش‌آفرینی خواهد کرد، با پخش یک فصل به اتمام نخواهد نرسید، بلکه امکان دارد این سریال، پروژه‌ای ادامه‌دار در شبکه دیزنی پلاس باشد.

درست است که مارول و دیزنی هنوز به صورت رسمی خبر ساخت فصل دوم سریال Loki را اعلام نکرده‌اند، ولی به نظر می‌رسد که با توجه به اولین پیش‌نمایشی که از آن در قالب یک تریلر منتشر شد، Loki سریالی بسیار جالب و تماشایی باشد. در حالی که کاراکتر تام هیدلستون طی ماجراهای فیلم Avengers: Infinity War جان خود را از دست داد، ولی سریال جدید این کاراکتر در شبکه دیزنی پلاس، درباره نسخه‌ای از او خواهد بود که تسرکت (مکعب کیهانی) را طی اتفاقات فیلم The Avengers، زمانی که کاپیتان آمریکا و مرد آهنی برای به دست آوردن آن به گذشته سفر کرده بودند از آن‌ها دزدیده بود.

بنابراین نسخه‌ای از این کاراکتر که در سریال Loki حضور دارد، نسخه اصلاح نشده او قبل از اتفاقات فیلم‌های Thor: The Dark World و Thor: Ragnarok می‌باشد که قرار است در این سریال در فضا و زمان سفر کند. داستان این سریال بسیار جالب خواهد بود و به نظر می‌رسد که مارول از شش قسمتی که برای فصل اول آن تولید شده، بسیار راضی می‌باشد.

احتمال ساخت فصل دوم سریال Loki، چه تأثیری را بر روی دیگر سریال‌های مارول خواهد گذاشت؟ سریال WandaVision قرار است طی این ماه به نمایش درآید و گفته شده که داستان آن پیش‌زمینه‌ای برای اتفاقات فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌باشد، بنابراین آیا امکان دارد که ماجراجویی‌های واندا با نقش‌آفرینی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در فصل دوم این سریال نیز ادامه پیدا کند؟ و آیا ممکن است سریال Hawkeye با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner) و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)، سریال ادامه‌داری از ماجراجویی‌های کاراکتر استاینفلد در شبکه دیزنی پلاس باشد؟

به احتمال بسیار زیاد، مارول هر کدام از این سریال‌ها را به صورت جدا بررسی خواهد کرد و در انتها بعضی از آن‌ها، سریال‌هایی کوتاه خواهند بود و برخی دیگر نیز سریال‌های ادامه‌داری خواهند بود که حداقل دو یا سه فصل از آن‌ها تولید خواهد شد. به هر حال بسیار هیجان‌انگیز است که می‌دانیم هنرنمایی فوق‌العاده تام هیدلستون در نقش لوکی، در فصل‌های آینده سریال Loki نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.