اولین کلیپ از فیلم Cherry با بازی تام هالند منتشر شد

11 January 2021 - 13:32
فیلم Cherry

اولین کلیپ از فیلم Cherry «چری» که توسط برادران روسو کارگردانی خواهد شد منتشر شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

برادران روسو حرفه کارگردانی خود را با فیلم‌های کمدی مانند You, Me and Dupree با بازی اوون ویلسون شروع کرده‌اند و با کارگردانی چهار فیلم پرفروش کمپانی مارول که شامل Avengers: Endgame نیز می‌شود، به شهرت رسیدند. هالند بیشتر برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است و در سه فیلم به کارگردانی برادران روسو حضور داشته است.

هالند در آخرین فیلم برادران روسو، Cherry نیز نقش‌آفرینی کرده است. هالند در این فیلم نقش یک جوان آشفته را بازی خواهد کرد که در طول دوره‌ای ۱۵ ساله از دانشجوی دانشگاه به سارق بانک تبدیل شده است. این فیلم بر اساس رمانی توسط نیکو واکر ساخته شده که خود این رمان نیز بر اساس زندگی نویسنده آن نوشته شده است. داستان این فیلم هالند را در زمان حضور خود در ارتش دنبال می‌کند که در نهایت درگیر اعتیاد می‌شود. پنج پوستر از این فیلم نمایانگر پنج مرحله مختلف زندگی چری (هالند) بوده است که وی را در زمان دانشجویی، عاشق شدن، ارتش، اعتیاد و دزدی نشان می‌دهد.

برادران روسو اولین کلیپ از این فیلم را منتشر کرده‌اند که در آن چری درحال ملحق شدن به ارتش است. در این کلیپ یک دقیقه‌ای چری را می‌بینیم که با قلبی شکسته به دنبال هدفی در زندگی می‌گردد. یک استخدام کننده ارتشی با سوءاستفاده از وضعیت چری، او را وارد ارتش خواهد کرد.

این فیلم در تاریخ ۲۶ فوریه برای پخش از طریق +Apple TV برنامه ریزی شده است.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.