ممکن است رایان رینولدز در فیلم Jumanji بعدی حضور داشته باشد

10 January 2021 - 22:56

براساس شایعات، ممکن است رایان رینولدز در فیلم بعدی Jumanji حضور داشته باشد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رایان رینولدز به تازگی فیلم‌برداری فیلم اکشن کمدی هیجان‌انگیز Red Notice را به پایان رسانده است که در آن با راک و گل گدوت به نقش‌آفرینی پرداخت. البته این اولین همکاری بین رینولدز و راک نبوده است، و بر اساس شایعه جدیدی آخرین همکاری این دو بازیگر نیز نخواهد بود. رینولدز حضوری خنده‌دار در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw داشت و ممکن است در فیلم بعدی Jumanji نیز حضور داشته باشد.

گویا رینولدز درحال مذاکره برای حضور کوتاهی در فیلم بعدی Jumanji بوده است که در این فیلم در کنار راک و کوین هارت قرار خواهد گرفت. کوین هارت نیز در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw حضور کوتاهی داشت. هنوز ساخت فیلم جدید Jumanji به صورت رسمی اعلام نشده است.

الکس ولف در مصاحبه‌ای درباره ایده درکنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های اصلی و شخصیت‌های بازی گفت:

بله. من مشتاق هستم که این موضوع اتفاق بیفتد. این موضوع فوق‌العاده خواهد شد. من چنین چیزی را می‌خواهم. بازگشت به دنیای واقعی. ایده کنار هم قرار گرفتن بچه‌ها، راک، دنی دویتو، دنی گلاور و بقیه شخصیت‌ها در دنیای واقعی من را به شدت هیجان زده کرده است.

کارگردان Jumanji قبلاً اشاره کرده بود که بازیگران اصلی این سری حداقل یک‌بار دیگر به فیلم بازخواهند گشت. وی توضیح داد:

تمامیت این داستان برای من بر اساس این افراد ساخته شده است. بازیگران شخصیت‌های بازی ستاره‌های بی‌نظیری هستند. بچه‌ها به شدت فوق‌العاده هستند و الکس نقش خود را به شکل خنده‌دار و هوشمندانه‌ای بازی کرده است و حقیقتاً قسمت مهمی از داستان بوده است.

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.