سریال The Mandalorian بر نحوه‌ی انتشار WandaVision تأثیر گذاشت

12 January 2021 - 00:59

پنج روز با پخش اولین سریال تلویزیونی مارول در دیزنی پلاس، WandaVision فاصله داریم. کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس استودیوی مارول فاش کرد که سریال دیگری از دیزنی پلاس یعنی The Mandalorian، تأثیر زیادی در نحوه‌ی برنامه‌ریزی مارول برای پخش قسمت‌های WandaVision داشته است. با سینما فارس همراه باشید.

اظهارات فایگی در مورد تأثیرات The Mandalorian بر روی WandaVision، در یک کنفرانس مطبوعاتی برای نمایش تلویزیونی اثر جدید مارول در دیزنی پلاس به اشتراک گذاشته شد. کنفرانس مطبوعاتی با مدیریت جلیل وایت برگزار شد و ستاره‌های سریال پل بتانی، الیزابت اولسن، تیونا پاریس و کاترین هان در آن حضور داشتند. همچنین جک شیفر نویسنده‌ی سریال و مت شکمن کارگردان نیز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت داشتند.

فایگی در مورد تاثیر گرفتن سریال WandaVision از The Mandalorian گفت:

در حین ساخت WandaVision، ما از سریال The Mandalorian الهام گرفتیم. مثلا تکنیک جلوه‌های ویژه زنده که ما در برخی از پروژه‌های آینده نیز از آن استفاده می‌کنیم. بازاریابی دیزنی در زمان انتشار سریال The Mandalorian بسیار شگفت‌آور بود و این پروژه‌ها در دیزنی پلاس به اندازه پروژه‌هایی که در سینماها اکران می‌شوند، مهم هستند. آن‌ها نشان دادند که می‌توانند در دیزنی پلاس با Mandalorian این کار را انجام دهند.

همان‌طور که قبلاً گزارش داده بودیم، WandaVision مانند The Mandalorian به‌صورت هفتگی در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. هر هفته یک قسمت جدید WandaVision منتشر می‌شود و در مجموع ۹ قسمت، فصل اول را تشکیل می‌دهند. هر قسمت از WandaVision دارای یک تم متفاوت خواهد بود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.