بازیگران جدید فصل سوم سریال The Umbrella Academy مشخص شدند

12 January 2021 - 12:13
سریال The Umbrella Academy

بازیگران جدیدی که قرار است در فصل سوم سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy در نقش اعضای آکادمی Sparrow نقش‌آفرینی کنند مشخص شده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آکادمی Sparrow در قسمت پایانی فصل دوم این سریال، پس از اینکه قهرمانان داستان با موفقیت توانستند به زمان حال بازگردند، معرفی شدند. پس از بازگشت به زمان حال، اعضای آکادمی Umbrella خود را در زمانی پیدا کردند که با زمان شناخته شده آن‌ها بسیار تفاوت داشته و در این خط زمانی، آکادمی جدیدی با نام آکادمی Sparrow جای آن‌ها را گرفته است. قرار است که روند فیلم‌برداری فصل سوم این سریال، از ماه فوریه امسال (بهمن ماه ۱۳۹۹) به صورت رسمی آغاز شود.

از زمان به نمایش درآمدن فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۹، The Umbrella Academy به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس شده است. ترکیب ژانر آشنای ابرقهرمانی با سبک خاص هنری، حس شوخ طبی تحقیرآمیز و مضمونی با حال و هوای ضربه‌های روحی و روانی، این سریال را تبدیل به سریالی بسیار موفق کرده است. فصل دوم این سریال به طرز جدید و سرگرم‌کننده‌ای بر روی خط داستانی فصل اول ساخته شده بود و طرفداران به شدت منتظر اخبار جدید در رابطه با فصل سوم این سریال هستند.

اکنون لیست بازیگران گروه آکادمی Sparrow به صورت رسمی اعلام شده است.

این بازیگران شامل جاستین کورنول (Justin Cornwell) در نقش اولین عضو آکادمی Sparrow با نام مارکوس که رهبر این آکادمی می‌باشد، جاستین اچ.مین (Justin H. Min) در نقش دومین عضو آکادمی Sparrow با نام بن که دوباره او نقش قبلی خود را در این گروه نیز ایفا کرده ولی اکنون او یکی از اعضای سرسخت گروه Sparrow می‌باشد، بریتنی اولدفورد (Britne Oldford) در نقش سومین عضو آکادمی Sparrow با نام فی، یکی از اعضای منزوی ولی بااستعداد این گروه، جیک اپستاین (Jake Epstein) در نقش چهارمین عضو آکادمی Sparrow با نام آلفونسو، یکی از اعضای جنگ‌زده این گروه، جنسیس رودریگز (Genesis Rodriguez) در نقش پنجمین عضو مرموز و مبهم آکادمی Sparrow با نام اسلون و کزی دیوید (Cazzie Davi) در نقش ششمین عضو آرام و ساکت آکادمی Sparrow با نام جیم می‌باشند.

علاوه بر این‌ها، عضو هفتمی از این گروه نیز وجود دارد که کریستوفر نام دارد و این عضو به صورت مکعب سایکرونیوم توصیف شده است. بله شما درست خواندید هفتمین عضو این گروه یک مکعب است. همان‌طور که خواندید در این اعلامیه، از ویژگی فردی هر یک از کاراکترهای جدید، توصیف کوتاهی ارائه شده بنابراین موارد بسیاری در رابطه با این کاراکترها وجود خواهد داشت که مخاطبان در فصل سوم این سریال می‌توانند به کشف آن‌ها بپردازند.

شما می‌توانید تصاویر بازیگران آکادمی Sparrow را در ادامه مشاهده کنید:

سریال The Umbrella Academy

یکی از مهم‌ترین سؤالات به وجود آمده در رابطه با این گروه جدید حول شخصیتی از این گروه (بن) جریان دارد که قبلاً در گروه آکادمی Umbrella نیز حضور داشته است. کاراکتر بن در فصل‌های پیشین این سریال، قهرمان فوت شده گروه آکادمی Umbrella بوده که در ظاهر روحی تصاحب شده توسط هیولایی با نام کراکن حضور داشته بود.

کاراکتر بن در این خط زمانی جدید نیز عضوی از آکادمی Sparrow بوده و در عین حال نیز به نظر می‌رسد که دیگر مثل قبل جان خود را از دست نداده و زنده می‌باشد. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که نسخه کاراکتر بن از آکادمی Sparrow، از نسخه قبلی خود در آکادمی Umbrella تاریک‌تر بوده که تعامل احتمالی بین او و اعضای گروه آکادمی Umbrella را بسیار جالب خواهد کرد.

بزرگ‌ترین معمای فصل سوم، ماهیت خط زمانی جدیدی است که گروه آکادمی Umbrella به آن سفر کرده‌اند. آیا آکادمی تغییر یافته در خط زمانی جدید، حاصل کارهایی است که آکادمی Umbrella در زمان گذشته مرتکب شده‌اند؟ یا اینکه آن‌ها به صورت کاملاً اتفاقی به واقعیتی جدید سفر کرده‌اند؟ امیدواریم که پاسخ این سؤال‌ها در فصل سوم این سریال مشخص شود و در عین حال مقداری از رمز و رازهای داستانی نیز حفظ شوند. سریال The Umbrella Academy برندی را خلق کرده که عمدتاً شامل داستان‌های علمی-تخیلی مضحک بوده و به نظر می‌رسید که آکادمی Sparrow نیز ادامه‌رو این مسیر باشد. به نظر می‌رسد که کاراکترهای آکادمی Sparrow آماده هستند تا در فصل سوم این سریال سر و صدای زیادی به پا کنند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.