تریلر جدید و اولین کلیپ رسمی فیلم Wrath of Man منتشر شد

30 April 2021 - 23:12

کمپانی MGM به تازگی تریلر جدیدی از فیلم سینمایی اکشن-هیجان انگیز خود، Wrath of Man منتشر کرده است. علاوه بر تریلر، اولین کلیپ رسمی این فیلم نیز منتشر شد که به نقش جیسون استاتهام (Jason Statham) و مهارت بالای او در تیراندازی می‌پردازد.

در تریلر جدیدی که به صورت Red Band (حاوی صحنه‌های خشونت‌آمیز) منتشر شده است کمتر به انگیزه‌های مخفی شخصیت H یا همان هری با هنرنمای استاتهام پرداخته شده است. تریلر با قتل پسر او آغاز می‌شود و هری مصمم می‌شود قاتلین پسرش را پیدا کند و نقشه می‌کشد به یک شرکت تولید‌کننده خودروهای زرهی نفوذ کند. وظیفه کارگردانی Wrath of Man بر عهده گای ریچی (Guy Ritchie) است. استاتهام و گای ریچی قبلا نیز در فیلم‌هایی از قبیل Lock ،Stock and Two Smoking Barrels و Snatch همکاری داشته‌اند. این پروژه رنگ و بوی جدی‌تری نسبت به فیلم‌های قبلی به خود گرفته است به طوری که در این فیلم با استاتهامی بسیار جدی و سرسخت روبرو می‌شویم.

فیلم‌نامه بر اساس فیلم اکشن و اکشن فرانسوی Le Convoyeur 2004، توسط ریچی، ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) نوشته شده است. ریچی و اتکینسون به همراه بیل بلوک (Bill Block) تهیه‌کنندگان فیلم نیز هستند. همه این افراد در فیلم The Gentlement سال ۲۰۱۹ از ریچی نیز تهیه‌کننده بودند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به جاش هارتنت (Josh Hartnett)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood)، هولت مک‌کالانی (Holt McCallany)، جفری داناوان (Jeffrey Donovan)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، دئوبیا اوپاری (DeObia Oparei) و نیاما آلگار (Niamh Algar) اشاره کرد.

فیلم Wrath of Man از ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) در سینماها اکران می‌شود. می‌توانید تریلر و کلیپ رسمی منتشر شده را در قسمت زیر تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.