کارگردان فیلم Justice League به علت مرگ دخترش از ادامه ساخت این فیلم انصراف داد

24 May 2017 - 18:00

زک اسنایدر (Zack Snyder) به علت مرگ دخترش تصمیم گرفته که ساخت فیلم Justice League را ادامه ندهد و کمپانی برادران وارنر از این تصمیم اسنایدر به طور کامل حمایت کرده و جاس ویدون (Joss Whedon) کارگردان فیلم Avengers را برای ادامه‌‌‌‌‌ کار در مراحل پیش تولید استخدام کرده‌ است. اسنایدر مدت طولانی‌ای است که در دنیای سینماتیک دی‌سی (DCEU) حضور دارد. حتی قبل از این که این مجموعه به این نام شناخته شود، او فیلم‌های Man Of Steel «مردی از جنس فولاد» و Batman V Superman Dawn of Justice را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کرده که هر دوی آن‌ها فیلم‌های جنجال‌برانگیزی بودند و بین طرفداران و منتقدان اختلاف نظر زیادی به وجود آوردند. این مسئله تعداد زیادی را نسبت به کیفیت فیلم Justice League نگران کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به هر حال اسنایدر دیگر وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد حتی با این وجود که این فیلم در حال تصویربرداری دوباره برای سکانس‌‌هایی است که اسنایدر نتوانسته آن‌ها را تمام کند. این فیلم سپس به مرحله تدوین می‌رود. وظیفه کارگردانی این سکانس‌ها و تمام کردن مراحل بعد از آن به عهده جاس ویدون است.

خبر کناره‌گیری اسنایدر از ادامه کار بر روی این فیلم به علت مرگ دخترش، برای اولین بار توسط سایت خبری THR گزارش شد، این سایت همچنین گزارش داد که دختر اسنایدر در ماه مارچ دست به خودکشی زده است اما خانواده‌ی اسنایدر برای این که بتواند به طور خصوصی با این اتفاق ناگوار دست و پنچه نرم کنند، این خبر را به جایی درز نداده‌ا‌ند. کمپانی برادران وارنر حتی پیشنهاد به تعویق انداختن اکران این فیلم را به او داده بود اما او این پیشنهاد را قبول نکرد و به طور کلی از ادامه‌ی ساخت این فیلم کناره‌گیری کرده است او در خصوص کناره‌گیری‌اش به خبرنگاران این چنین گفته است.

“ذهنیت من این بود که اگر بلافاصله به سر کار برگردم و خودم را غرق کار کنم می‌توانم ذهنم را از این اتفاق ناگوار تا جایی که می‌توانم دور کنم. اما وظایفی که این کار به من تحمیل می‌کند، بسیار سنگین‌ است و بعد از این دو ماه به این نتیجه رسیده‌ام باید زمان زیادی را با خانواده‌ام بگذرانم چون فرزندانم به من نیاز دارند. آن‌ها در حال سپری کردن یکی از دشوارترین بخش‌های زندگی خود هستند. من هم در حال سپری کردن یکی از دشوارترین بخش‌های زندگی خودم هستم”

این اتفاق ناگوار برای اسنایدر و خانواده‌اش بسیار دشوار است. این کارگردان برنامه داشت که کار خود را روی فیلم ادامه دهد؛ اما مسئله مرگ دخترش و بازگشت او به خانواده‌اش برای تسکین درد‌هایشان از ادامه کار روی فیلم برای اسنایدر بسیار مهم‌تر است. با این که اسنایدر نمی‌تواند در تصویر‌برداری مجدد حضور داشته باشد اما ممکن است برای مراحل پیش‌تولید فیلم برگردد و با کمک تیم خود و ویدون بهترین فیلمی را که می‌توانند، برای اکران آماده کنند.

اگر اسنایدر به طور کلی برای ادامه‌ی این فیلم باز نگردد که بسیار منطقی است، خود او و کمپانی برادران وارنر خیالشان از کسی که جایگزین او است، راحت است. ویدون کارگردانی مجدد برای فیلم را بر عهده دارد که به درخواست خود اسنایدر قبل از این که او تصمیم کناره‌گیری از ادامه ساخت فیلم را بگیرد، نوشته بود. این نشان دهنده این است که ویدون و اسنایدر از قبل با هم هماهنگ بوده‌اند و ویدون آن چیزی که اسنایدر برای فیلم در نظر داشته را می‌داند. با توجه به تجربه‌ای که ویدن در مارول داشته مطمئناً جای نگرانی‌ای برای فیلم باقی‌ نمی‌گذارد. با توجه به این که کمپانی وارنر این فیلم را بدون حضور اسنایدر ادامه می‌دهد، او می‌تواند تا هر مدتی که می‌خواد از دنیای دی‌سی دور باشد تا با این اتفاق دل خراش دست و پنچه نرم کند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.