مراحل تولید Suicide Squad 2 از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد

7 June 2017 - 23:59

به تازگی جزئیات بیشتری از روند ساخت فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» بدست آمده است که یقیناً برای طرفداران شخصیت ددشات (Deadshot) و دیگر همکاران ماجراجو‌یش، خوشایند خواهد بود. در حال حاضر فیلمنامه این دنباله در حال نگارش است و اگرچه کارگردان مشخصی برای آن انتخاب نشده است، اما به احتمال زیاد روند تولید آن از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

جوئل کینامن (Joel Kinnaman)، بازیگر نقش ریک فلگ (Rick Flag) در قسمت نخست «جوخه انتحاری»، در گفتگو با وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» در خصوص سریال House of Cards، به سوالاتی در خصوص فیلم «جوخه انتحاری ۲» و نقشش در آن پاسخ داد. وی در این خصوص اظهار داشت:

تا جایی که من می‌دانم در حال حاضر فیلمنامه این فیلم (جوخه انتحاری ۲) در دست نگارش قرار دارد و برنامه این است که فیلمبرداری آن در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز گردد؛ اما این مهم (تاریخ) می‌تواند تغییر کند. من فکر می‌کنم که یقیناً برای [بازی] در این فیلم بازخواهم گشت.

زمانی که از وی پرسیده شد که تمایل دارد چه کسی بر روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند، وی ضمن یادآوری این نکته که وی مخالف بازگشت دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان قسمت نخست این سری، نیست افزود:

به طور کلی من دوست دارم که دیوید آیر این فیلم را کارگردانی کند، اما اگر وی تمایلی به کارگردانی [جوخه انتحاری ۲] نداشته باشد بنابراین شخصی که با شخصیت‌ها و داستان آن آشناست [این امر را برعهده می‌گیرد] و احتمالاً شخصیت‌های [این فیلم] را در وضعیتی عادی قرار دهد. واقعاً جالب است که شخصیت‌های دیوانه این فیلم را در تعامل با مردم ببینیم.

در حال حاضر آیر مشغول ساخت فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» با هنرنمایی مارگوت رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کوئین (Harley Quinn) است؛ به احتمال زیاد در این فیلم شاهد معرفی شخصیت‌های دیگری در جهان سینمائی DC خواهیم بود. اگرچه هنوز هیچی قطعی نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که در صورتی که آیر ساخت «افسونگران شهر گاتهام» را به زودی به پایان برساند، احتمالاً فیلم «جوخه انتحاری ۲» را نیز مقابل دوربین ببرد. تابدین لحظه هنوز وضعیت کارگردان این فیلم و زمان اکران آن مشخص نیست.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.