وینسنت دی‌اُنفریو به دنبال ایفای نقش در جهان سینمائی DC است

26 June 2017 - 16:00

به نظر می‌رسد که وینسنت دی‌اُنفریو (Vincent D’Onofrio) مایل به پیوستن به جهان سینمائی DC باشد چراکه وی اعلام کرده است که اگر نقشی از جهان سینمائی DC به او پیشنهاد گردد، وی بدون لحظه‌ای تردید آن را قبول خواهد کرد. استودیوی «برادران وارنر» پروژه‌های متعددی از این جهان سینمائی برای تولید در نظر دارد و گفته می‌شود که قرار است تا سال آینده میلادی شاهد ۳ الی ۴ فیلم از این جهان باشیم. بنابراین طبیعی است که با اضافه شدن شخصیت‌های بیشتر به جهانی سینمائی گسترده DC شاهد حضور بازیگرانی جدید در فیلمهای آینده این جهان باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

وینسنت دی‌اُنفریو در چند سال اخیر در پروژه‌های متعددی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی در نقش شخصیت شرور ویلسون فیسک (Wilson Fisk) ملقب به Kingpin در دو فصل از سریال Daredevil محصول شبکه نتفلیکس اشاره کرد. اگرچه در حال حاضر او نقشی در هیچ پروژه‌ی ابرقهرمانانه‌ای ندارد، اما گفته است که اگر از سوی استودیوی «برادران وارنر» ایفای نقشی از جهان سینمائی گسترده DC به او پیشنهاد گردد، وی آن را قبول خواهد کرد.

در چند سال گذشته، حضور بازیگری در قالب دو نقش از یک جهان سینمائی امری غیرمعمول شمرده می‌شد اما در یکی دو سال اخیر شاهد تغییر این رویه بودیم. برای نمونه، مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) در نسخه بازسازی Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» در نقش هیومن تورچ حضور داشت و سال آینده نیز در فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» به کارگردانی رایان کولگر (Ryan Coogler) از دنیای سینمائی مارول حضور خواهد داشت. همچنین، جاش برولین (Josh Brolin) در نقش تانوس (Thanos) در جهان سینمائی مارول و در فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» در نقش کیبل (Cable) حضور خواهد داشت.

وینسنت دی‌اُنفریو در فصل نخست سریال Daredevil در نقش کینگ‌پین ظاهر شد و عملکرد تحسین‌آمیزش منجر به تمدید حضور در این سریال برای فصل دوم شد. محتمل‌ترین گزینه برای وی، تکرار این نقش شرور و بدطینت در جهان سینمائی DC است؛ با این وجود و از آنجایی که در سری کمیک‌های DC شاهد حضور شخصیت‌های پرشمار و متعددی هستیم، هرگونه پیش‌بینی برای حضور دی‌اُنفریو در قالب نقشی، امری دشوار حساب می‌گردد. باید دید که آیا سران «برادران وارنر» از توانایی‌های دی‌اُنفریو در فیلمهای آینده دنیای سینمائی DC بهره خواهند برد یا خیر.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.