آرمی همر از بازی در فیلم Shotgun Wedding انصراف داد

14 January 2021 - 23:04
آرمی همر

آرمی همر (Armie Hammer) از فیلم اکشن و کمدی Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) خارج شد. خروج همر از این فیلم بعد از اظهار نظرهای نگران‌کننده منتسب به بازیگر در آخر هفته در شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد. صحت این پیام‌ها هنوز تأیید نشده است.

همر در این باره گفت:

من به این ادعاهای بیهوده پاسخ نمی‌دهم اما با توجه به حملات آنلاین عامدانه و جعلی علیه من، نمی‌توانم با وجدان راحت فرزندانم را برای مدت ۴ ماه به منظور فیلم‌برداری در جمهوری دومینیکن رها کنم. کمپانی لاینزگیت در این اتفاقات مرا حمایت می‌کند و من به این خاطر از آن‌ها سپاس‌گزارم.

در بیانیه قبلی، سخنگوی بخش تولید کمپانی لاینزگیت گفت:

با توجه به تاریخ نزدیک شروع فیلم‌برداری Shotgun Wedding، آرمی درخواست کرده است که از فیلم کناره‌گیری کند و ما از این تصمیم او حمایت می‌کنیم.

کارگردان فیلم Pitch Perfect یعنی جیسون مور (Jason Moore) فیلم Shotgun Wedding را کارگردانی می‌کند که داستان آن پیرامون زوجی است که خانواده‌های خود را برای عروسی دور هم جمع می‌کنند ولی طی اتفاقی تمام مهمانان آن‌ها گروگان گرفته می‌شوند.

همر به خاطر بازی در فیلم‌های The Social Network و Call Me by Your Name شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم Rebecca از نتفلیکس حضور داشته است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.