مدیر استودیوهای Marvel: تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم تحت‌ تأثیر کرونا قرار نگرفته است

16 January 2021 - 18:25
مدیر استودیوهای Marvel: تاریخ انتشار فیلم‌های فاز چهارم تحت‌تأثیر همه‌گیری قرار نگرفته است

بعد از یک سال تمام بدون هیچ‌گونه فیلمی از دنیای سینمای مارول (Marvel Cinematic Universe)، دوره‌ی جدیدی از پروژه‌های ابرقهرمانی با سریال WandaVision که دو قسمت ابتدایی آن در ۲۶ دی ماه از شبکه‌ی دیزنی پلاس پخش شد آغاز گردید. در واقع، این دسته از فیلم‌ها وارد فاز چهارم خود شدند. در سال ۲۰۲۰ استودیوهای مارول پشت سر هم تاریخ انتشار فیلم‌های عظیم خود از جمله بیوه‌ی سیاه (Black Widow) و ابدی‌ها (Eternals) را به تعویق انداخت.

علاوه بر پرده‌ی نقره‌ای، صفحه‌ی نمایش تلویزیون هم جان سالم به در نبرد و مجموعه WandaVision که به آن اشاره کردیم و همچنین The Falcon and the Winter Soldier که قرار بود در دیزنی پلاس منتشر شوند نیز تأخیر خوردند. احتمالاً می‌توانید مقصر تمام این تأخیرها را حدس بزنید؛ همه‌گیری کووید ۱۹، یک نیروی قدرتمند که همه برنامه‌ها را وادار به تغییر کرده. اکنون سوال اینجاست که همین اتفاق قرار است برای فاز چهارم فیلم‌های بزرگ مارول نیز پیش بیاید یا خیر.

اخیراً مدیر ارشد استودیوهای مارول، آقای کوین فایگی (Kevin Feige) طی گفتگویی با The New York Times به صورت غیرمستقیم در مورد نقشه‌های بزرگ فاز چهارم اظهار نظر کرده است. بنا بر گفته‌های فایگی پس از یک سال عدم پخش محتواهای ابرقهرمانی مارول و حتی با در نظر گرفتن تأخیر در عرضه‌ی WandaVision و Black Widow که قرار بود در سال ۲۰۲۰ پخش شوند، مابقی پروژه‌های فاز چهارم طبق برنامه منتشر خواهند شد.

آقای فایگی طی صحبت با NYT اینچنین گفت:

اگر در برنامه‌هایی که برای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و زمینه‌سازی برای Avengers: Endgame در نظر گرفته بودیم چنین اختلالاتی ایجاد می‌شد، در آن صورت با دردسر بزرگی روبه‌رو می‌شدیم. امادر پروژه‌های جدید چنین مشکلی نداریم.

فایگی درمورد داستان بزرگی که قرار است در فاز چهارم روایت شود توضیحی نداد. او همچنین اطلاعاتی از جایگاه سینمایی Black Widow که از اولین فیلم‌هایی است که امسال عرضه می‌شوند نیز صحبتی به میان نیاورد. بنابراین هنوز مشخص نیست شخصیت منفی جدیدی که می‌خواهد جای تانوس را برای بینندگان پر کند چه کسی خواهد بود یا چگونه با برنامه‌های تلویزیونی مارول ارتباط پیدا خواهد کرد.

تنها مورد قطعی، این است که با فاز چهارم ابعاد تازه‌ای از آثار ابرقهرمانی نمایش داده می‌شوند و گسترده شدن جهان مارول را خواهیم دید. یکی از تغییرات عمده، جایگزین شدن شخصیت‌های قدیمی با کاراکترهای جدیدی مثل Eternals، شانگ چی (Shang-Chi)، شی‌هالک (She-Hulk) و Moon Knight «شوالیه‌ی ماه» خواهد بود. همچنین شخصیت‌هایی که پیش‌تر در بین نقش‌های اصلی قرار نداشتند مثل واندا مکسیموف (Wanda Maximoff)، ویژن (Vision) و هاک‌آی (Hawkeye) درحال پررنگ‌تر شدن هستند. با همه‌ی این تغییرات، هر داستان حماسی‌ای که فایگی و دستیارانش مدنظر دارند، به مدت زیادی برای پخته شدن نیاز دارد و طرفداران باید توجه خود را بین تلویزیون و سینما تقسیم کنند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.