تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد

12 January 2017 - 21:00

سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» توانسته است برای هفت فصل است که در حال سرگرم کردن طرفدارن خود در سراسر جهان است. بعد از تماشای چندین قسمت از فصل هفتم سریال بعضی از طرفدارن نگران جهتی هستند که داستان فیلم در حال پیشروی است. در نیمه‌ی اول فصل هفت سریال، ما نیگان با بازی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) را تماشا کردیم که ریک گریمز (Rick Grimes) و گروهش را به شکل بدی شکست داد. شخصیت‌های منفی دیگری نیز در سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» وجود داشته‌اند، ولی هیچکدام از آن‌ها نتوانسته‌اند ریک و گروهش را به این روز بیاندازد. AMC سه تصویر جدید از نیمه‌ی دوم فصل هفتم سریال منتشر کرده است؛ این تصاویر ریک و گروهش را نشان می‌دهد که در حال آماده شدن برای مقابله با نیگان هستند. برای دیدن این تصاویر و خواندن خلاصه‌ای از اتفاقات نیمه‌ی دوم فصل با سینماگیمفا همراه باشید.

Rick-Grimes-Walking-Dead-Season-7 The-Walking-Dead-season-7-group-in-field The-Walking-Dead-season-7-group-shot

در نیمه‌ی اول فصل هفت، ریک و گروهش توسط نیگان به زانو درآمدند و به زور مجبور بودند که به او خدمت کند. در نیمه‌ی دوم، ریک و گروهش برای جنگ آماده می‌شوند و به دنبال جمع‌آوری نیرو و مهمات برای کشتن نیگان هستند.

ریک و گروهش برای بار دیگر درمی‌یابند که دنیای بیرون از آنچه که فکر می‌کنند بزرگتر است. با این که هدف آن‌ها بسیار ساده و مشخص است، ولی رسیدن به آن کار آسانی نیست و از همه مهمتر این است که برای انجام اینکار الکساندریا کافی نخواهد بود. برای پایین آوردن نیگان ریک به ساکنین هیلتاپ (Hilltop) و پادشاهی نیاز دارد؛ اما ازیکیل (Ezekiel) با بازی کری پیتن (Khary Payton) و گرگوری (Gregory) با بازی زاندر برکلی (Xander Berkeley) برخلاف ریک به خونریزی اعتقادی ندارند. برای متقاعد کردن این دو نفر حرف کار ساز نخواهد بود.

در ادامه بازماندگانی جدید خواهیم دید و ریک به همراه گروهش در شرایطی قرار خواهند گرفت که قبلاً با آن روبرو نشده‌ بودند. کسانی که به آن‌ها اعتماد دارید به شما خیانت می‌کنند. ریک زمانی که هم‌بستگی گروهش با دیگران می‌بیند به کشتن نیگان مطمئن‌تر می‌شود، ولی برای جنگ با نیگان شما به چیز بیشتری از نقشه و مهمات نیاز دارید.

منیع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.