فیلم‌برداری سریال Peacemaker به کارگردانی جیمز گان آغاز شد

17 January 2021 - 23:10
Peacemaker

با این وجود که فیلم The Suicide Squad «جوخه خودکشی» هنوز اکران نشده است، جیمز گان در حال کارکردن برروی اسپین‌آف این فیلم، سریال Peacemaker با بازی جان سینا بوده است.

طبق گفته گان فیلم‌برداری سریال Peacemaker آغاز شده است. در پست جدیدی در رسانه اجتماعی، گان درباره زمان خود در طول همه‌گیری ویروس کرونا صحبت کرده است و اعلام کرده که نویسندگی این سریال برای گذراندن وقت در طول قرنطینه شروع کرده و حالا این سریال به واقعیت خواهد پیوست.

گان گفت:

۵ ماه پیش در طول قرنطینه تقریباً کار تدوین فیلم The Suicide Squad به پایان رسیده بود و من پیش‌نویس فیلم‌نامه Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تحویل داده بودم و منتظر پاسخ بودم. معمولاً من سعی می‌کنم در این مدت کمی استراحت کنم و به تعطیلات بروم اما با همه‌گیری ویروس کرونا چنین اتفاقی ممکن نبود. پس من کار دیگری برای انجام دادن نداشتم. در این مدت برای گذراندن زمان شروع به نوشتن یک سریال تلویزیونی کردم و فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقی خواهد افتاد. نویسندگی فصل اول را در هشت هفته به پایان رساندم و حالا در روز اول فیلم‌برداری در تریلر خود هستم. زندگی باورکردنی نیست.

جان سینا قبلاً درباره تجربه همکاری با گان صحبت کرده و اعلام کرده که برای همکاری دوباره با این کارگردان هیجان‌زده خواهد بود.

جان سینا در مصاحبه‌ای گفت:

من عاشق The Suicide Squad بودم و همکاری خوبی با جیمز گان داشتم و به او گفتم “هی باید دوباره چنین کاری انجام بدهیم.” و او در پاسخ گفت “بله همین‌طور است.” مدت کوتاهی بعد به من گفت “به بازی در سریالی برای شبکه HBO Max علاقه‌مند هستی؟” و من به شدت تعجب‌زده شده بودم.

هنوز تاریخ انتشاری برای سریال Peacemaker اعلام نشده است اما باید در سال ۲۰۲۲ بعد از اکران فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ در سینماها از سرویس استریم HBO Max پخش شود.

 

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.