اولین تریلر فیلم Bliss با بازی سلما هایک و اوون ویلسون منتشر شد

24 January 2021 - 13:23
Bliss

Amazon Prime Video اولین تریلر رسمی فیلم Bliss را منتشر کرد. این فیلم علمی-تخیلی درام توسط مایک کیهیل (Mike Cahill) نویسندگی و کارگردانی شده است. او سازنده‌ی فیلم‌های علمی-تخیلی نظیر I, Origins و Another Earth است. اوون ویلسون (Owen Wilson) و سلما هایک (Salma Hayek) ستارگان این فیلم هستند.

چه می‌شود اگر سوءظن شما راجع به زندگی درون یک دستگاه شبیه‌ساز فقط یک سوءظن نباشد، بلکه درواقع قابل‌اثبات باشد؟ و این‌که چه می‌شد اگر می‌توانستید به‌راحتی میان واقعیت و دنیای درون شبیه‌ساز جابه‌جا شوید؟ این دقیقاً همان وضعیتی است که گِرِگ (با بازی ویلسون) وقتی با ایزابل (با بازی سلما هایک) ملاقات می‌کند، خودش را در آن می‌یابد. ایزابل طی این ملاقات تصادفی برای گرگ فاش می‌کند که دنیای بی‌رحم، خشن و کم‌رنگشان واقعی نیست. ایزابل با تکان دادن دستش می‌تواند باعث حرکت اجسام شود؛ حرکتی که گرگ را متعجب و تقلبی بودن دنیایی که در آن وجود دارد را اثبات می‌کند.

Bliss

این پروژه بخشی از بازگشت بزرگ ویلسون در سال ۲۰۲۱ خواهد بود که سریال Loki محصول Disney+ که در سال میلادی جاری به پخش خواهد رسید، نقش عمده‌ای در آن ایفا خواهد کرد. او و هایک در این فیلم طبق تریلر، شیمی خوبی را به نمایش می‌گذارند؛ درحالی‌که هردو بازیگر با پروژه‌های عجیب‌وغریب بیگانه نیستند اما این فیلم کاملاً با آثاری که آن‌ها در سال‌های اخیر درشان ایفای نقش کرده‌اند، متفاوت است. دیدن همکاری این دو ستاره در این داستان تفکر برانگیز باید جذاب باشد.

فیلم Bliss در تاریخ ۵ فوریه (۱۷ بهمن) بر روی سرویس استریمی آمازون منتشر خواهد شد.

برای دیدن تریلر این فیلم می‌توانید به پلتفرم یوتیوب مراجعه کنید.

Bliss

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.