فیلم Marry Me جنیفر لوپز و اوون ویلسون تأخیر خورد

9 February 2021 - 13:06
فیلم Marry Me

تاریخ اکران فیلم کمدی و رمانتیک کمپانی Universal با نام Marry Me و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و اوون ویلسون (Owen Wilson)، دوباره به علت همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت حال حاضر سینماها، به زمانی دیگری موکول شد.

فیلم Marry Me پیش از این قرار بوده که در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۱ (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی اکنون با تأخیر خوردن آن، این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است. قبل از منتقل شدن تاریخ اکران این فیلم به ۱۱ فوریه ۲۰۲۲، کمپانی یونیورسال پروژه دیگری با عنوانی نامعلوم را برای پخش در این تاریخ برنامه‌ریزی کرده بود.

در این بین، کمپانی یونیورسال در اعلامیه دیگری نیز اعلام کرده که پروژه کمپانی Blumhouse که پیش از این برای پخش در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود اکنون به تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۸ دی ماه ۱۴۰۰) منتقل شده است. با این وجود این کمپانی هنوز هیچ‌گونه اطلاعت دیگری را از این پروژه از قبیل نام آن مشخص نکرده است.

در ابتدا نیز برنامه‌ریزی شده بود که فیلم Marry Me در روز ولنتاین و در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سینماهای جهان به نمایش گذاشته شود ولی به علت ادامه شیوع ویروس کرونا و وضعیت به وجود آمده توسط این ویروس، پخش آن به تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۱ موکول شده بود.

فیلم Marry Me دارای آهنگ‌های اورجینال اجرا شده بسیاری توسط جنیفر لوپز و خواننده لاتینی با نام مالوما (Maluma) می‌باشد. این فیلم براساس رمان گرافیکی نوشته شده به همین نام توسط (Bobby Crosby) ساخته شده و داستانش بر روی خواننده موسیقی با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز تمرکز دارد که لحظه‌ای قبل از ازدواج کردنش با نامزد راک استار خود با نقش‌آفرینی مالوما در مدیسن اسکوئر گاردن آمریکا (یک استادیوم سرپوشیده چند منظوره و از مراکز عمومی و تفریحی نیویورک در کشور آمریکا)، متوجه می‌شود که او با دستیارش به او خیانت کرده و سپس با به هم خوردن حال روحی‌اش در صحنه اجرای موسیقی، او به صورت تصادفی معلم طلاق گرفته‌ی ریاضی با نقش‌آفرینی اوون ویلسون را برای ازدواج انتخاب می‌کند.

وظیفه کارگردانی فیلم Marry Me بر عهده کت کویرو (Kat Coiro) بوده و فیلمنامه آن را نیز جان راجرز (John Rogers)، تامی ساغر (Tami Sagher) و هارپر دیل (Harper Dill) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.