برترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰

14 February 2021 - 09:28

سال ۲۰۲۰ سالی پر از فیلم‌های اکشن و همین‌طور چندین فرنچایز بزرگ بوده است. در این مقاله نگاهی به بهترین فیلم‌های اکشن این سال خواهیم انداخت.

صنعت فیلم‌سازی در سال ۲۰۲۰ با آنچه انتظار می‌رفت تفاوت زیادی داشته اما در این سال شاهد انتشار فیلم‌های اکشن زیادی بوده‌ایم. به علت همه‌گیری ویروس کرونا که منجر به بسته شدن سینماهای سراسر دنیا شده پخش برخی از فیلم‌های مهم این سال تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورده است.

۱۰- Freaky

Freaky

این فیلم با داستان یک قاتل سریالی که بدن خود را عوض کرده به کاترین نیوتون و وینس وان اجازه داد تا بازی متفاوتی از خود را به نمایش بگذارند و کارگردان این فیلم، کریستوفر لاندن نیز صحنه‌های اکشن این فیلم را به خوبی فیلم‌برداری کرده است. این فیلم از بدن‌های جدید کاراکترها به نفع خود استفاده کرده میلی در بدن قاتل به راحتی به دوستان خود چیره خواهد شد و قاتل در بدن میلی در تلاش برای کشتن یک معلم می‌باشد، این فیلم شامل صحنه‌های اکشن جذابی بوده است.

۹- Wonder Woman 1984

Wonder Woman 1984

فیلم Wonder Woman 1984 خارج از صحنه‌های اکشن نیز دارای جذابیت خود بوده اما دارای صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی نیز می‌باشد. سکانس شروع فیلم با شرکت کردن دایانای جوان در مسابقات المپیک تمیسکیرا از اولین صحنه‌های هیجان انگیز این فیلم بوده اما برترین صحنه‌های اکشن این فیلم همراه با گل گدوت در نقش Wonder Woman می‌باشد. یکی از برترین صحنه‌های این فیلم صحنه مبارزه دایانا با باربارا ان مینروا در کاخ سفید بوده است.

۸- Love And Monsters

Love And Monsters

در این فیلم دیلن اوبرایان در نقش جوئل برای دیدار مجدد با نامزد خود سفری را در زمین پساآخرالزمانی آغاز می‌کند و در طول سفر جوئل شاهد رویارویی او با چندین موجود جهش یافته خواهیم بود که صحنه‌های هیجان‌انگیزی را بوجود می‌آورد.

۷- Mulan

Mulan

در فیلم لایو اکشن مولان شاهد تغییرات زیادی بوده‌ایم. این تغییرات که توسط کارگردان این فیلم، نیکی کارو صورت گرفته منجر به صحنه‌های اکشن بزرگی شده است. توانایی مولان در مبارزه و قدرت چی او، اجازه داد تا صحنه‌های اکشن خارق‌العاده‌ای خلق شود.

۶- Bad Boys For Life

Bad Boys For Life

بازگشت ویل اسمیت و مارتین لارنس در فیلم Bad Boys For Life از انتظارات فراتر رفته. کارگردانان این فیلم عادل ال اربی و بلال فلاح برای این قسمت از داستان بهتری استفاده کرده‌اند و موفق شدند که هیجان و صحنه‌های اکشنی در حد فیلم‌های قبلی این سری خلق کنند. این فیلم شامل صحنه‌های اکشن خارق‌العاده زیادی بوده است. صحنه تعقیب موتور و ماشین یکی از برترین صحنه‌های این فیلم بوده و لحظاتی به یاد ماندنی را به جا گذاشته است.

۵- Extraction

Extraction

از لحاظ صحنه‌های اکشن، فیلم Extraction یکی از ۵ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ بوده است. در این فیلم کریس همسورث در نقش یک مزدور کشنده به نام تایلر ریک حاضر شده و این فیلم شامل چندین صحنه از صحنه‌های اکشن برتر سال بوده است. مبارزات تن به تن در فیلم به شدت خارق‌العاده بوده‌اند.

۴- Old Guard

Old Guard

اتفاقات این فیلم حول گروهی از جنگجویان نامیرا اتفاق خواهد افتاد که هرکدام از افراد این گروه مبارزی قدرتمند بوده‌اند و این موضوع باعث شد تا کارگردان این فیلم، جینا پرینس بایدوود توانایی خلق صحنه‌های اکشن خارق‌العاده‌ای داشته باشد. یکی از برترین صحنه‌های اکشن این فیلم رویارویی شارلیز ترون با کیکی لین داخل هواپیما در شروع فیلم بوده است.

۳- The Invisible Man

The Invisible Man

این فیلم، فیلمی در ژانر اکشن نبوده است اما کارگردان این فیلم، لی ونل توانسته صحنه‌های هیجان‌انگیزی را برای این فیلم خلق کند. یکی از برترین صحنه‌های اکشن این فیلم، مبارزه ادریان گریفین در نقش مرد نامرئی با نگهبانان موسسه روانی که الیزابت ماس در آن حضور دارد بوده است.

۲- Birds Of Prey

Birds Of Prey

یکی از برترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲ فیلم Birds of Prey با هنرنمایی مارگو رابی بوده است. این فیلم موقعیتی برای مارگو رابی بود تا بتواند توانایی خود را به عنوان یک ستاره فیلم اکشن نشان دهد. صحنه وارد شدن هارلی کویین به پاسگاه پلیس از لحاظ دیداری فوق‌العاده بوده است. تشکیل تیم بین هارلی و Birds of Prey صحنه‌های اکشن فوق‌العاده زیادی را در فیلم به وجود آورده است.

۱- Tenet

Tenet

دیدن فیلم Tenet به عنوان برترین فیلم اکشن سال ۲۰۲۰ تعجب‌آور نخواهد بود. داستان این فیلم به کارگردانی نولان ممکن است برای خیلی از افراد قابل درک نباشد اما صحنه‌های اکشن نشان داده شده در طول فیلم واقعا دیوانه‌وار خواهد بود. نولان توانایی خود را در کارگردانی فیلم‌های اکشن اثبات کرده است اما فیلم Tenet شامل بزرگترین و بهترین و خلاقانه‌ترین صحنه‌های اکشن از این کارگردان بوده است. صحنه درگیری جان دیوید واشینگتن در آشپزخانه یکی از صحنه‌های هیجان‌انگیز این فیلم بوده است.

منبع : Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.