فصل چهارم Stranger Things تاریک ترین فصل خواهد بود

18 February 2021 - 11:00

تقریبا دو سال از اکران فصل سوم Stranger Things می‌گذرد. در این فیلم اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که در آن چند نفر به هیولای عظیمی تبدیل شدند و یک مرکز خرید بزرگ را نابود کردند. اگرچه هنوز مشخص نیست فصل چهارم Stranger Things چه زمانی منتشر می‌شود، اما به گفته فین ولفهارد (Finn Wolfhard) ستاره این فیلم، فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی، تاریک‌ترین فصل خود را تجربه خواهد کرد.

فین ولفهارد بازیگر نقش مایک ویلر در این سریال، طی مصاحبه‌ای با CBC Listen’s q اعلام کرد:

این سریال هر فصل تاریک‌تر می‌شود. در زمان تولید فصل سوم  احساس می‌کردم با تاریک‌ترین فصل سریال روبرو هستم اما فصل چهارم تا به اینجا، یکی از تاریک‌ترین فصل‌های ساخته شده در بین سریال‌ها محسوب می‌شود. سریال هر فصل تاریک‌تر، خنده‌دارتر و غم‌انگیزتر می‌شود. من به شدت برای دیدن واکنش بینندگان هیجان دارم.

هواداران پرو پا قرص فیلم Stranger Things با گفت های ولفهارد مبنی بر این که فصل به فصل اینم فیلم تاریک‌تر می‌شود، موافق هستند. اگرچه فصل ۳ سریال با ایراداتی  همراه بود، اما شامل برخی از ناگوارترین خشونت‌ها و عواقب آزار دهنده‌ای بود که بازیگران محبوب شخصیت‌ها تاکنون با آن روبرو شده اند. هنوز تاریخ اکران فصل ۴ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شود. طبق گفته شاون لوی (Shawn Levy) تهیه کننده اجرایی فیلم Stranger Things تولید فصل جدید این فیلم به دلیل همه گیری کرونا با تاخیر روبرو شد و همین تاخیر باعث شد نویسندگان این فیلم با اعمال تغییراتی به فیلم نامه باعث بهبود کیفیت فیلم شوند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.