صحبت‌های نیل پاتریک هریس درمورد فیلم‌برداری The Matrix 4

19 February 2021 - 09:07

چهارمین نسخه از مجموعه فیلم‌های The Matrix که مطمئناً یکی از سینمایی‌های مورد انتظار سال محسوب می‌شود بالاخره در اواخر سال میلادی جاری در سینماها و همچنین HBO Max عرضه خواهد شد. خانم لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) یکی از خالقین و نویسندگاه این مجموعه باری دیگر برای روی پرده آوردن این فیلم دست به کار شده و بازیگران نقش اصلی از جمله کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) نیز در این سری باز خواهند گشت. علاوه بر این دو، هنرمندان تازه‌تری نیز قرار است در این پروژه نقش آفرینی کنند، از این میان می‌توان نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) را نام برد که به تازگی بخشی از تجربه‌ی خود حین ساخت این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

در یکی از برنامه‌های رادیویی Variety به نام Just For Variety، آقای هریس اظهار کرد که فیلم‌برداری The Matrix 4 به نحوی بوده که به نظر واچوفسکی درحال تولید یک فیلم بسیار کوچیک‌تر و شخصی‌تری است که دقیقاً برعکس انتظارات مردم از دنباله‌ی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های جهان سینما در طول ۲۰ سال گذشته می‌باشد:

احساس این‌که یک پروژه‌ی بزرگ است نداشتم چون روند کار به نحوی بود که ایشان (واچوفسکی) در بهترین موقعیت ممکن که فیلم‌برداری بدون پیچیدگی است کارش را انجام می‌دهد، فیلم‌برداری با نورهای طبیعی. بعضی اوقات ساعت‌ها منتظر می‌ماندیم تا ابرها کنار بروند و بعد سریع فیلم می‌گرفتیم. گاهی وقت‌ها چندین و چند صفحه از فیلم‌نامه را می‌گرفتیم و کارمان تمام می‌شد… آدم فکر می‌کند چنین محصول بزرگی باید یک عالمه تخته‌ی خلاصه داستانی، تصاویر مفهومی و چک لیست‌های بزرگ داشته باشد. فکر می‌کنم ایشان قبلاً سه مرتبه چنین وضعی را تجربه کرده و حالا می‌خواهد به شیوه خودش کار انجام دهد. اکثراً حس نمی‌کردیم که یک محصول غول‌آسا تولید می‌کنیم، چرا که او فرایند کاری را بسیار صمیمانه و نزدیک به هم کرده بود.

خیلی از مردم انتظارات بسیار متفاوتی از فرایند ساخت چهارمین نسخه‌ی Matrix داشتند؛ اکثراً فکر می‌کردیم قرار است با کلی گرافیک‌های کامپیوتری طرف باشیم. در هر صورت، خوشحالیم که می‌شنویم استودیو با حداقل مداخله به سازنده اجازه می‌دهد کار را به شیوه‌ای که ترجیح می‌دهد به اتمام برساند. طبق برنامه ریزی‌ها The Matrix 4 در ۱ دی ماه ۱۴۰۰ روی پرده‌ی نقره‌ای به نمایش در می‌آید و این اثر به مدت یک ماه در سرویس استریم HBO Max نیز منتشر خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.