انتشار فصل دوم سریال Stargirl در تابستان

26 February 2021 - 23:32

فصل دوم سریال مورد انتظار Stargirl در تابستان ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. قرار است در این فصل بسیاری از رازهای مربوط به فصل اول کشف شود.

فصل دوم سریال مورد انتظار Stargirl در تابستان ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. فیلم Stargirl در ابتدا به صورت انحصاری برای سرویس استریمینگ DC Universe تولید شد، اما بعد در ماه می در CW اکران شد و در نهایت در سرویس سریال‌های Arrowverse قرار گرفت. شخصیت اصلی این سریال کورتنی ویتمور (Courtney Whitmore) است که نقش آن را برک بسینجر (Brec Bassinger) بازی می‌کند. او یک نوجوان معمولی است که بعدا عصای کیهانی قدرتمندی را کشف می‌کند. Stargirl یا همان کورتنی ویتمور با به خدمت گرفتن گروهی از قهرمانان با قدرت جدید خود، برای احیای جامعه عدالت آمریکا تلاش می‌کند.

در ماه جولای، پس از نظرات مثبت طرفداران و منتقدان، Stargirl برای فصل دوم تمدید شد. در اولین فصل این درام فوق العاده، Stargirl و جامعه عدالت در برابر مخالف خود یعنی جامعه بی‌عدالت (Injustice Society) قرار گرفتند و در بیشتر موارد پیروز شدند. اعضای برجسته جامعه بی‌عدالت شامل ایسیکل با بازی نیل جکسون و برینویو با بازی کریستوفر جیمز بیکر بودند.

در فصل قبل خیلی از موارد نامعلوم ماند و دست کارگردان برای انتخاب شخصیت منفی برای فصل ۲ Stargirl کاملا باز ماند. پس از پایان فصل اول در ماه آگوست، طرفداران بسیار مشتاق ادامه سریال شدند.

 در طی دوران شیوع ویروس کرونا و موانعی که برای فیلمبرداری در این دوران وجود داشت و با توجه به اینکه بسیاری از فیلم‌ها در این دوران با شکست روبرو شدند، در مورد تاثیر این پاندمی بر تولید Stargirl شک و تردید وجود داشت.

تریلر کوتاه منتشر شده نشان می‌دهد فصل دوم Stargirl در تابستان ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در این تیزر تریلر تاریخ دقیق اعلام نشده است. با این حال، امیدواریم تاریخ انتشار رسمی به زودی مشخص شود.  اگرچه تاریخ دقیق اکران مشخص نیست، اما انتشار این تریلر نشان می‌دهد با نزدیک شدن به تابستان طرفداران در مورد محتوای فصل دوم Stargirl اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد. یکی از بزرگ‌ترین سوالات این است که شخصیت اصلی منفی برای این فصل چه کسی خواهد بود. با توجه به اظهارات جف جانز (Geoff Johns) تهیه کننده این فیلم، به نظر می‌رسد اکلیپسو (Eclipso) احتمالاً اصلی‌ترین شخصیت منفی فیلم باشد. با این حال، از آنجایی که فصل اول چند شحصیت منفی داشت، هنوز اطلاعات زیادی در مورد فصل دوم در دسترس نیست.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در اینجا مشاهده کنید.

 

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.