فیلم جدید سوپرمن در حال ساخت است / سوپرمن سیاه پوست می شود؟

27 February 2021 - 19:32

جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) کارگردان و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی، پروژه ساخت فیلم جدید سوپرمن (Superman) را با استخدام تا-نهیسی کوتس (Ta-Nehisi Coates) به عنوان فیلمنامه‌نویس این اثر، آغاز کرده است.

آبرامز که قرار است تنها به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشد، درباره این فیلم گفت:

داستانی جدید و تکان دهنده از سوپرمن وجود دارد که هنوز گفته نشده است. از همکاری با جناب کوتس بسیار خوشحالیم. ایشان به ما کمک خواهند کرد تا این داستان را تبدیل به یک فیلم سینمایی کنیم و به خاطر این فرصت، از برادران وارنر تشکر می‌کنیم.

البته هنوز اخبار قطعی از این فیلم جدید منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا قرار است هنری کویل (Henry Cavill) بازهم در نقش سوپرمن بازی کند یا این‌که قرار است این فیلم یک بازسازی کامل از این مجموعه باشد.

با این حال و به گفته برخی منابع، کمپانی برادران وارنر، مدتهاست که قصد دارد شخصیت سوپرمن را با بازی یک بازیگر سیاه‌پوست بازسازی کند. به همین دلیل احتمال می‌دهیم که در این فیلم جدید، شاهد اولین سوپرمن سیاه‌پوست تاریخ باشیم.

پیش از این مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) در سال ۲۰۱۹ قصد ساخت سوپرمنی سیاه‌پوست را داشت اما آن پروژه به سرانجام نرسید. اما اکنون ممکن است که این فیلم جدید، همان پروژه‌ای باشد که جردن قصد ساخت آن را داشت و حتی شاید وی در نقش سوپرمن نیز به ایفای نقش بپردازد.

شخصیت سوپرمن معروف‌ترین شخصیت دنیای کمیک‌بوک‌ها می‌باشد که تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های زیادی براساس آن ساخته شده است. کریستوفر ریو (Christopher Reeve) در سال ۱۹۷۸ در نخستین فیلم سوپرمن که با بودجه بالا ساخته می‌شد، بازی کرد.

وی در ادامه در ۳ فیلم دیگر نیز این نقش را بازی کرد تا این‌که در سال ۲۰۱۳، هنری کویل بازی در این نقش را بر عهده گرفت. کویل در ادامه در دو فیلم دیگر نیز در این نقش بازی کرد و البته امیدوار است که بتواند مجددا در این نقش بازی کند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.