تریلر جدید از Godzilla vs Kong منتشر شد

27 February 2021 - 23:10

تنها چند هفته تا اکران فیلم مورد انتظار و سرگرم کننده Godzilla vs Kong باقی مانده است. به تازگی IGN Fan Fest تریلری تازه‌ای از این فیلم منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین رویارویی کونگ و گودزیلا هستیم.

فیلم Godzilla vs Kong به کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) در واقع دنباله‌ای بر دو فیلم Kong: Skull Island و Godzilla: King of the Monsters است. از سال ۱۹۶۲ این اولین بار است که این دو موجود در یک فیلم مقابل هم قرار می‌گیرند. در این فیلم میلی بابی براون، الکساندر اسکارسگارد، ربکا هال، برایان تایری هنری، کایل چندلر و جولیان دنیسون ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان Godzilla vs. Kong بدین صورت است:

دو موجود اسطوره‌ای صنعت سینما در این فیلم مقابل هم قرار می‌گیرند. سرنوشت دنیا به رویارویی‌های کونگ و گودزیلا وابسته است. کونگ و محافظانش برای یافتن خانه واقعی او سفری پر خطر را در پیش می‌گیرند. در این ماجرا دختر یتیمی به نام جیا (Jia) حضور دارد که کونگ تنها با  او ارتباط قوی دارد. اما آنها به طور غیر منتظره در مسیر خود به یک گودزیلای خشمگین برخورد می‌کنند. این شروعی بود بر ویرانی‌ها در سرتاسر جهان. درگیری حماسی بین این دو غول تازه آغازگر رازی است که در اعماق هسته زمین نهفته است.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده فیلم Godzilla vs Kong را در زیر مشاهده کنید.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.