Justice League؛ زک اسنایدر تیزر جدیدی را منتشر کرد

1 March 2021 - 09:18
فیلم Justice League

تیزر هیجان‌انگیز دیگری برای فیلم Justice League از زک اسنایدر (Zack Snyder) درست دو هفته قبل از اکران این فیلم در استریمر HBO Max منتشر شد.

این تیزر جدید توسط کارگردان زک اسنایدر و در پی برداشت‌های جدید او برای این فیلم به اشتراک گذاشته شد. اطلاعات زیادی در مورد فیلم Justice League وجود داشت که توسط اسنایدر در مصاحبه یک ساعته IGN به اشتراک گذاشته شد. علاوه بر تیزر ویدئویی منتشر شده، اسنایدر نظرات جدیدی را نیز در مورد بحث‌های عمیق با برادران وارنر به طرفداران ارائه داد تا اطمینان حاصل کند که چهار ساعت زمان اجرا طول می‌کشد؛ ماجرای لباس سیاه سوپرمن چگونه پیش می‌آید و این که چرا او از به اشتراک گذاشتن بیشتر تصاویر از کاراکتر سایبورگ با بازی ری فیشر (Ray Fisher) هیجان دارد. سایبورگ کاراکتری است که اسنایدر فکر می‌کند او قلب لیگ عدالت است.

این کلیپ که نامش Mother Box Origins «ریشه‌های جعبه مادر» است، در اوایل جشنواره IGN Fan Fest و تحت عنوان Justice League: Inside the Snyder Cut with Zack Snyder منتشر شد. این کلیپ حدودا دو دقیقه‌ای از دنباله‌های CG پر شده است که نشان دهنده مادرباکس‌های متفاوتی است و هر مادرباکس به عضو متفاوتی از اعضای لیگ عدالت اختصاص دارد. همان‌طور که دوربین روی هر یک از مادرباکس‌های متمرکز می‌شود قطعه “زمان” از تام ویتس (Tom Waits) شنیده می‌شود؛ اشاره‌ای به تمام زمان و به همراه آن تمام وقایع مهم گذشته بر هر کاراکتر در لیگ عدالت که تا این زمان تحمل کردند.

این مادرباکس‌ها همچنین حاوی نماد‌های نهانی برای هر کاراکتر می‌باشد مثلا تفنگی که به وسیله آن والدین بروس وین به قتل رسیدند، کلاه فوتبالی سایبورگ، خانه آتلانتیس آکوامن، دکتر پویزن (سم) که دشمن واندروومن در جنگ جهانی اول بود و حتی ارجاعی به کمان فلش‌پوینت از فلش. به نظر می‌رسد تمام نماد‌های به کار رفته در دنباله CG در این کلیپ مربوط به وقایع گذشته دنیای سینمایی DC می‌شود و نه آن چه در فیلم Justice League از زک اسنایدر قرار است بیاید. این موضوع جالب است چرا که ما پیش‌زمینه خوبی از آن چه قرار است در اواسط ماه مارس منتشر شود به ما می‌دهد.

فیلم Justice League از زک اسنایدر قرار است ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در HBO Max منتشر شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • لوک خوش شانس says:

    به این فیلم امید زیادی ندارم
    ( زک تو یه جا میگفت که من به انتقاد ها مردم گوش نمیدم و برام مهم نیست یکی نیست بگه واسه همینه انقدر شاهکار داری ای میسازی )