آریانا گرینبلات به جمع بازیگران فیلم Borderlands پیوست

2 March 2021 - 12:36
فیلم Borderlands

آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) بازیگر نسخه کم سن و سال کاراکتر گامورا در فیلم Avengers: Infinity War، به جمع بازیگران حاضر در فیلم Borderlands اضافه شد. این فیلم اقتباسی براساس سری بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی با همین نام ساخته خواهد شد و حق پخش آن نیز متعلق به کمپانی Lionsgate می‌باشد. وظیفه کارگردانی این پروژه را الی راث (Eli Roth) بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر آریانا گرینبلات، از دیگر بازیگرانی که پیش از این برای نقش‌آفرینی در این فیلم انتخاب شده‌اند می‌توان به کیت بلانشت (Cate Blanchett)،‌ کوین هارت (Kevin Hart)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و جک بلک (Jack Black) اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد این پروژه قرار است که براساس سری بازی‌های ویدیویی تیراندازی اول شخص کمپانی‌های Gearbox Software و ۲K با نام Borderlands ساخته شود. داستان این بازی‌ها، اغلب شامل گروهی می‌باشد که جهت پیدا کردن ثروت‌های اشاره شده در افسانه‌ها و تکنولوژی‌های بیگانگان به سیاره‌های مختلف و دوردست سفر می‌کنند.

آریانا گرینبلات قرار است که در این فیلم، در نقش کاراکتری با تام تینای کوچک نقش‌آفرینی کند. این کاراکتر در داستان فیلم Borderlands، دختربچه‌ بی‌ثبات ۱۳ ساله‌ای است که متخصص مواد منفجره می‌باشد. کیت بلانشت نیز قرار است که در این فیلم در نقش زنی با قدرت‌های ابرانسانی ظاهر شود.

کوین هارت در نقش دزد افسانه‌ای با نام رولاند و لی کرتیس نیز در نقش کاراکتر باستان‌شناس و دانشمندی با نام دکتر تانیس در این پروژه نقش‌آفرینی خواهند کرد و در نهایت جک بلک نیز قرار است که در نقش ربات بسیار مشهور این سری از بازی‌ها با نام کلپترپ (Claptrap) در این فیلم صداپیشگی کند.

الی راث کارگردان انتخابی فیلم Borderlands، با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با اضافه شدن آریانا گرینبلات به این پروژه گفته است:

آریانا گرینبلات بازیگر بااستعداد و بسیار تماشایی می‌باشد. او تا به حال با بسیاری از همکاران نزدیک من کار کرده است و همه آن‌ها از کار او تعریف کرد‌ه‌اند. او در تست بازیگری (این نقش) همه ما را متعجب و حیرت‌زده کرده و من مشتاقانه منتظر آن خواهم بود تا او نقش کاراکتر دیوانه و غیرقابل ‌پیش‌بینی این پروژه با نام تینای کوچک را در این فیلم نقش‌آفرینی کند و آن را به سینماها بیاورد. مانند یکی از نارنجک‌های کاراکتر تینا، او ما را در سینماها منفجر خواهد کرد و با بازی‌اش مخاطبان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

آریانا گرینبلات تا به حال در پروژه‌های مختلفی حاضر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال کمدی و خانوادگی شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با نام Stuck in the Middle و بازی در نقش نسخه کم سن و سال کاراکتر گامورا در فیلم کمپانی مارول و دیزنی با نام Avengers: Infinity War اشاره کرد. حرفه بازیگری او در سال‌ پیش با بازی‌ در نقش کاراکتری با نام جولیا در فیلم لایو اکشن و CGI (تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر) کمپانی دیزنی با عنوان The One and Only Ivan و همچنین بازی در نقش کاراکتری با نام مینو در فیلم پسا رستاخیزی و رمانتیک کمپانی Paramount با نام Love and Monsters اوج گرفته است.

به غیر از فیلم Love and Monsters، از کارهای آینده این بازیگر کم سن و سال می‌توان به نقش‌آفرینی او در فیلم موزیکال کمپانی برادران وارنر با نام In the Heights و همچنین صداپیشگی‌اش در انیمیشن آینده استودیو‌های DreamWorks Animation و کمپانی Universal Pictures با نام The Boss Baby: Family Business اشاره کرد. فیلم In the Heights برای پخش در تاریخ ۱۸ ژوئن سال جاری (۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده و انیمیشن او با عنوان The Boss Baby: Family Business نیز قرار است که در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها توسط کمپانی Universal Pictures به نمایش گذاشته شود.

آریانا گرینبلات اخیراً کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم علمی-تخیلی و دلهره‌آور کمپانی Sony Pictures با نام ۶۵ به پایان رسانده است. او در این فیلم در کنار آدام درایور (Adam Driver) به ایفای نقش پرداخته است و کارگردان مطرح هالیوودی با نام سم ریمی (Sam Raimi) نیز وظیفه تولیدکنندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Borderlands بر عهده نویسنده‌ای با نام کریگ مازن (Craig Mazin) می‌باشد. فیلم Borderlands را تولیدکنندگانی با نام‌های آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) از طریق کمپانی‌ خود با نام Arad Productions به همراه اریک فیگ (Erik Feig) از کمپانی Picturestart تولید خواهند کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.