تصاویر جدیدی از Godzilla vs Kong منتشر شد

3 March 2021 - 00:06

تصاویر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Godzilla vs Kong منتشر شده است که به درگیری‌های سهمگین دو غول سینمای جهان می‌پردازد. همچنین این تصاویر شامل کاراکترهای انسان نیز است.

تصاویر جدید Godzilla vs. Kong بیشتر اشعه اتمی گودزیلا و همچنین نگاهی جدید به شخصیت‌های انسانی فیلم را نشان می‌دهد. چندین تریلر و کلیپ از جدال مختلف بین این دو هیولا تاکنون منتشر شده است که نوید یک دوئل چند مرحله‌ای را در طول فیلم می‌دهد. فیلم Godzilla vs. Kong در سینماهای ایالات متحده و سرویس HBO Max در تاریخ ۳۱ مارس اکران خواهد شد.

با نزدیک شدن به تاریخ اگران فیلم، سوال اصلی طرفداران در این روزها این است که در این جدال کدام یک برنده خواهد شد. تصاویر منتشر شده در تریلر و تصاویر تبلیغاتی نشان داده است که کینگ کونگ به خوبی از تحرک و مهارت خود در برابر گودزیلا استفاده می‌کند و حتی نوعی تبر جنگی غول پیکر را ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد جلوی نفش آتشین گودزیلا را می‌گیرد. کونگ به عنوان قهرمان فیلم و گودزیلا به عنوان شخصیت شرور در نظر گرفته شده است، اگرچه آنتاگونیست‌های واقعی ممکن است در سایه‌ها کمین کرده باشند.

تصاویر جدیدی که از طریق Total Film منتشر شده است نگاهی دوباره به نبرد این دو غول می‌اندازد. دو عکس نشان می‌دهد که شاهد نمایش هیجانی بین کونگ و گودزیلا در شهر خواهیم بود. در یکی از این تصاویر کونگ از بالای آسمان خراش به گودزیلا حمله می‌کند و دیگری نشان می‌دهد گودزیلا در فاصله بسیار نزدیک نفس آتشین اتمی خود را بر روی کونگ شارژ می‌کند. همچنین تصویری از برخی شخصیت‌های انسانی منتشر شده است که در حال بررسی دهان موجود غول پیکر هستند. ممکن است سر گیدورا شاه باشد؟

به نظر می‌رسد نبرد در شهر بین گودزیلا و کونگ اوج اصلی فیلم باشد. همچنین در تریلرهای قبلی شاهد نبرد دریایی بین کونگ و گودزیلا بودیم. در این نبرد گودزیلا به ناوگان کشتی‌هایی که کونگ اسیر شده را از زادگاهش در جزیره جمجمه‌ها با خود حمل می‌کردند حمله می‌کند. احتمالا این مبارزه اولین رویارویی مستقیم این دو باشد، اما دوئل در شهر ممکن است بزرگترین تقابل بین این دو باشد. در کلیپ‌های قبلی مشاهده کردیم کونگ در برابر اشعه‌های اتمی تبر خود را در دست گرفته است که این مسئله می‌تواند مشکل خاصی برای گودزیلا محسوب شود.

البته اگرچه آدام وینگارد کارگردان فیلم Godzilla vs Kong قول داده است که یکی از این دو پیروز میدان خواهد شد، اما بعید است یکی از آن‌ها برای همیشه بمیرد. MonsterVerse برای ادامه این فرانچایز به گودزیلا و کونگ احتیاج دارد و ممکن است در صورت بروز تهدید مشترک این دو حتی باهم متحدشوند. تصویر آخری که در رابطه با شخصیت‎‌های انسان است ممکن است مربوط یه همون دشمن مشترک گودزیلا و کونگ باشد. صرف نظر از اتفاقاتی که در پایان فیلم رخ می‌دهد، شاهد نبردهای تن به تن و شهری بین این دو موجود غول پیکر خواهیم بود. فیلم Godzilla vs Kong در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) اکران خواهد شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.