نخستین تریلر فیلم Without Remorse منتشر شد

3 March 2021 - 23:21

کمپانی آمازون نخستین تریلر فیلم Without Remorse را منتشر کرد. در این فیلم، مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) در نقش یک سرباز یگان نیروی دریایی آمریکا بازی می‌کند که در حین گرفتن انتقام خونِ همسرش، درگیر یک توطئه‌ی بین‌المللی می‌شود. لازم به‌ذکر است که این فیلم بر اساس یکی از شخصیت‌های دنیای داستانی جک رایان (Jack Ryan) نوشته‌ی تام کلنسی (Tom Clancy) ساخته شده است.

در این فیلم که توسط استفانو سولیما (Stefano Sollima)، کارگردان فیلم Sicario: Day of the Soldado کارگردانی شده است، جردن در نقش  جان کلی (John Kelly) که در کتابهای کلنسی به جان کلارک معروف است، ظاهر شده است؛ سربازی که باید علاوه‌بر جلوگیری از یک جنگ همه‌جانبه بین روسیه و ایالات متحده‌ی آمریکا، به‌دنبال قاتل همسرش نیز بگردد. اگر به‌نظرتان این داستان خیلی به داستان The Punisher شبیه به‌نظر می‌رسد، اشتباه نمی‌کنید! فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط تیلور شریدان (Taylor Sheridan)، خالق سریال Yellowstone و ویل استپلس (Will Staples)، از نویسندگان فیلم Sweet Girl، نوشته شده و علاوه‌بر جردن، بازیگرانی هم‌چون جیمی بل (Jamie Bell)، جودی ترنر-اسمیث (Jodie Turner-Smith)، برت گلمن (Brett Gelman)، کلمن دومینگو  (Colman Domingo) و گای پیرس (Guy Pearce) در این فیلم به‌تیفای نقش پرداخته‌اند.

Without Remorse واقعا باورنکردنی به‌نظر می‌رسد، نه؟ هیجان‌انگیزترین جنبه‌ی تریلر منتشر شده، صحنه‌های اکشن آن است؛ در این صحنه‌ها، جردن در نقشی به سبک همیشگی فیلم‌های تام کلنسی حاضر شده است؛ مردی که اصلا نمی‌خواهید با او چشم در چشم شوید، مردی که کاملا حاضر است تا به جنگ کسانی که به او ظلم کرده‌اند، برود. کارگردانی سولیما به‌نظر بسیار سرزنده و گیرا است و با تنش‌هایی کافی، آماده است تا شما را در داستان فیلم غرق کند.

در خلاصه‌ی رسمی فیلم آمده است:

یک سرباز برجسته‌ی نیروی دریایی آمریکا به‌نام جان کلی که شخصیتی برگرفته از کاراکتر جان کلارک که یکی از بهترین کاراکترهای جهان داستانی جک رایان نوشته‌ی تام کلنسی است، در حالی‌که به‌دنبال گرفتن برقراری عدالت برای قاتلان همسر باردارش است، یک توطئه‌ی بین‌المللی را کشف می‌کند. هنگامی‌که گروهی از سربازان روسی، به‌خاطر نقش جان در عملیاتی مخفی همسر او را به قتل می‌رسانند، جان کلی به‌هر قیمتی که شده به تعقیب قاتلان می‌پردازد. پس از پیوستن همکارش ( با بازی جودی ترنر-اسمیث) و یک مامور مخفی سیا ( با بازی جیمی بل) به او برای یافتن این قاتلان، آن‌ها به‌طور اتفاقی با توطئه‌ای بین‌المللی روبرو می‌شوند که قادر است باعث شعله‌ور شدن جنگی میان ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه شود. جان که بین دو راهی هدف شخصی و وفاداری به کشورش گیر کرده است، باید هم‌زمان علاوه‌بر جستجوی قاتلان، بدون هیچ رحم و مروتی با دشمنان کشورش نیز مبارزه کند.

تریلر Without Remorse را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.