آیا حلقه‌ی سه‌گانه‌ی Justice League پیدا خواهد شد؟

4 March 2021 - 03:48
آیا حلقه‌ی سه‌گانه‌ی Justice League پیدا خواهد شد؟

فیلم Justice League در انتشار اولیه‌ی خود، با شکستی عظیم رو به رو شد. از آن سال تا کنون، طرفداران بی‌صبرانه خواستار انتشار نسخه‌ی Snyder Cut بودند. با تأیید شدن عرضه‌ی Snyder Cut و نزدیک شدن تاریخ انتشار آن، هر روز اطلاعات بیشتری در مورد نسخه‌ی جدید و قدیمی این اثر منتشر می‌شوند. اطلاعاتی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد جالب و در عین حال کمی عجیب به نظر می‌رسند. پروسه‌ی ساخت فیلم JL بسیار ناهموار و دشوار بود و در طول مسیر، تغییرات زیادی رخ دادند.

ارباب حلقه‌های دنیای DCEU کجاست؟

فیلم Justice League ابتدا قرار بود چینشی همچون فیلم‌های Lord of the Rings داشته باشد و به یک سه‌گانه (Trilogy) ختم شود (این ایده و طرح اولیه و اصلی Zack Snyder برای این سری بود). Snyder دنیای سینمای DC، تحت عنوان DCEU، را در سال ۲۰۱۳ و با ساخت فیلم Man of Steel شروع کرد. پس از موفقیت نسبی MoS، او کارگردانی Batman V Superman: Dawn of Justice را به عهده گرفت (فیلمی که زمینه‌سازی موردنیاز برای فیلم ۲۰۱۷ او را فراهم کرد اما از بسیاری جهات شکستی بزرگ بود).

متأسفانه Zack Snyder ایده‌ی خود، برای عنوان موردانتظار Justice League، را در خاکسترها رها کرد. در مرحله پس از تولید (Post-Production) شرکت Warner Bros مجبور به ایجاد اصلاحات زیادی شد. Joss Whedon (کارگردان ۲ قسمت اول Avengers) مسئول تکمیل فیلم و اجرای این اصلاحات بود. Whedon ایده‌ی Snyder برای این عنوان را به کل عوض و تغییرات وحشتناکی را ایجاد کرد. حتی مسئولین اجرایی DC هم فکر می‌کردند تصور او برای این فیلم، آشفته و به هم ریخته به نظر می‌رسد.

Fans Campaigning for Justice League Saved Snyder Cut

مردم بزرگ‎‌ترین دلیل بازگشت و معرفی دوباره‌ی Justice League به صورت نسخه‌ی Snyder Cut هستند. برخی از طرفداران هزینه‌ی تبلیغات این اثر را به عهده گرفتند.

طرفداران قدرت را در دست دارند!

خوشبختانه طرفدارنی که از Snyder دفاع کردند، نتیجه گرفتند. او فرصت پیدا کرد تا ایده‌ی سال ۲۰۱۷ خود را کامل کند. چیزی که به عنوان یک گردهمایی در شبکه‌های اجتماعی شروع شد، به پروژه‌ای عظیم برای Zack تبدیل شد و بازگشت او را به WB تضمین کرد. Snyder در سال ۲۰۲۰ شروع به احیای Justice League خود برای HBO Max کرد. نسخه‌ی ۴ ساعته‌ی این اثر ابتدا قرار بود به صورت یک سریال ۴ قسمتی عرضه شود اما حالا به صورت کامل در تاریخ ۱۸ مارچ (۲۸ اسفند) منتشر خواهد شد.

Snyder به طور مستمر نسخه و نقشه‌های خود برای آینده‌ی DCEU را تبلیغ کرده است. او حتی به Total Film گفت که ابتدا قرار بود عنوان JL به سه‌گانه‌ای از عناوین Justice League تبدیل شود. سه‌گانه‌ای که او در ذهن خود داشت، الهام‌گرفته از Lord of the Rings بود. اولین عنوان شروع مسیر بود و داستان را برای قهرمانان حماسی ما به حرکت می‌انداخت. سه‌گانه‌ی Justice League، برای جهان DCEU، زمینه‌ساز می‌بود اما به گفته‌ی Snyder احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار کم و تا حدودی غیرممکن است.

او در ادامه اینگونه گفت که:

سه‌گانه‌ای وجود داره که من بهش تکیه کرده بودم. فیلم‌های Man of Steel، Batman v Superman و Justice League در یک خط داستانی قرار دارن. این سه فیلم یک ریتم متعادل دارن و خیلی راحت این ریتم مشترک رو می‌شه دید. حقیقتشو بخوای، ۲ تا Justice League دیگه هم، توی مسیری که من تو ذهنم داشتم، قرار بود ساخته بشن. البته اونا دیگه هرگز ساخته نمی‌شن. همه‌ی شایعه‌ها حقیقت دارن. من همیشه Lords of the Rings رو بی‌اندازه دوست داشتم، پس می‌خواستم شبیه اونا باشم. حداقل من اینطوری بهش فکر می‌کنم.

JL Trilogy Will Not Come

اطلاعات زیادی در مورد سه‌گانه‌ی موردنظر Zack Snyder در دسترس نیست. احتمال هرگز ساخته نشدن این عنوان بسیار زیاد است.

عدالت پس از Justice League معنایی تازه پیدا می‌کند

با نزدیک شدن انتشار Snyder Cut، کارگردان این عنوان مدام در حال اشاره کردن به آن و ادامه‌های احتمالی JL است. ادامه‌ی اول آن به صورت کامل در دنیایی جهنمی رخ می‌داد که در قسمت اول معرفی شده بود. Snyder در نسخه‌ی جدید Justice League به این سکانس‌های جهنمی بازخواهد گشت. حتی کاراکتر Joker (با بازی Jared Leto) هم حضوری در برخی از صحنه‌های این فیلم ۴ ساعته به عمل خواهد آورد. احتمالاً این صحنه‌ها، آخرین باری خواهند بود که طرفدارها آینده‌ی آخرالزمانی Zack Snyder را می‌بینند.

Snyder و مسئولین DC متفاوت بودن آینده‌ی DCEU، از محتوای منتشرشده‌ی پیشین، را تأیید کرده‌اند. طرفداران امیدوارند، با عکس‌العملی بزرگ به نسخه‌ی Snyder Cut، این موضوع را عوض کنند. متأسفانه، با اشارات Snyder به سه‌گانه‌ی سابق خود، تغییر نقشه‌های Warner تقریباً غیرممکن است(اما من باور قوی به “هرگز نگو هرگز.” دارم). فیلم Justice League تمامی نمادهای موردنیاز برای یک سه‌گانه‌ی حماسی را دارد. یک شخصیت منفی طولانی‌مدت، به نام Darkseid و یک محیط وسیع و پر از دشمن. متأسفانه، تصور Snyder یک “چه می‌شد اگر؟” بزرگ باقی می‌ماند، مگر اینکه Snyder و WB نظر خود را عوض کنند.

Zack Snyder به زودی جایزه‌ی Valiant را دریافت خواهد کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.