جزئیاتی درباره‌ی فیلم جدید Star Trek منتشر شد

6 March 2021 - 00:23

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار درباره‌ی فیلم جدید Star Trek، که حتی پای اسامیِ عجیبی هم‌چون کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و نوا هاولی (Noah Hawley) را وسط کشید، اکنون به‌نظر می‌رسد که بالاخره اخباری رسمی و قطعی از این فیلم به‌دست آمده است.

به‌گزارش Deadline، کالیندا وازکوئز (Kalinda Vazquez)، یکی از نویسندگان سریال Star Trek: Discovery، نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید Star Trek را برای کمپانی‌های Paramount Pictures و Bad Robot، که متعلق به جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) است، برعهده خواهد داشت. هنوز جزئیات زیادی از این فیلم اعلام نشده است و ما کنجکاوی‌های زیادی درباره‌ی این فیلم داریم؛ مثلا این‌که آیا خودِ آبرامز پس از کارگردانی دو فیلم از این مجموعه به‌نام‌های Star Trek، محصول سال ۲۰۰۹ و Star Trek Into Darkness محصول سال ۲۰۱۳، دوباره پشت دوربین برمی‌گردد یا خیر.

وازکوئز پیش‌تر قسمت‌هایی مانند Terra Firma, Part 2 را برای سریال Star Trek: Discovery نوشته است. او هم‌چنین نوشتن فیلم‌نامه‌ی چند اپیزود از سریال‌هایی مانند Once Upon a Time و Fear the Walking Dead را نیز در کارنامه دارد. فیلم جدید Star Trek، توسط کمپانی Paramount Pictures خریداری شده است و واضح است که سازندگان دنیای Star Trek به گسترش این دنیای داستانی تمایل دارند. هم‌چنین سپردن نگارش فیلم‌نامه‌ی این فیلم به وازکوئز، نشان‌دهنده‌ی اعتماد سازندگان به دیدِ او نسبت به این دنیای داستانی است.

این‌ها همه حدس و گمان است، اما آیا این فیلم جدید با وجود قرار داشتن محتوای قابل‌توجهی از دنیای Star Trek در سرویس استریمینگِ نوپای Paramount+، می‌تواند یک سر و صدایِ اساسی در این سرویس استریمینگ جدید ایجاد کرده و مخاطبان زیادی را به سمت آن جذب کند؟ آیا این فیلم جدید از بازیگران فیلم Star Trek: Discovery استفاده خواهد کرد یا از بازیگران فیلم‌های آبرامز؟ شاید هم بازیگرانی کاملا جدید در این فیلم ایفای نقش کنند…… هنوز برای زدن تمامی این حرف‌ها بسیار زود است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.