بازیگران انتخاب شده برای بازی در فیلم Rothko مشخص شدند

6 March 2021 - 13:16
فیلم Rothko

سم تایلر-جانسون (Sam Taylor-Johnson) تیم بازیگری بزرگی را برای پروژه بعدی خود که فیلمی با عنوان Rothko می‌باشد انتخاب کرده است. این کارگردان در کارنامه خود وظیفه هدایت فیلم‌هایی از جمله Nowhere Boy و Fifty Shades of Grey را بر عهده داشته است.

پروژه Rothko در روز آخر مراسم European Film Market (یکی از سه بازار مهم و بزرگ جهان است که هر ساله هم‌زمان با برگزاری جشنواره فیلم برلین در کاخ موزه هنری «مارتین گروپیوس بائو» برگزار می‌شود و این بازار محلی برای تجمع مهم‌ترین تهیه‌کنندگان، خریداران، سرمایه‌گذاران، نمایندگی‌های خرید و پخش‌کنندگان فیلم است) به همراه بازیگران حاضر در آن معرفی شده است.

از بازیگرانی که برای نقش‌آفرینی در این پروژه انتخاب شده‌اند می‌توان به راسل کرو (Russell Crowe)، برنده جایزه گلدن گلوب با نام آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg)، جرد هریس (Jared Harris) و اشلینگ فرنچوسی (Aisling Franciosi) اشاره کرد.

راسل کرو قرار است که در نقش نقاش انتزاعی مشهور جهان با نام مارک روتکو (Mark Rothko) در این پروژه نقش‌آفرینی کند. آرون تایلر-جانسون نیز بار دیگر در این فیلم با همسر خود یعنی سم تایلر-جانسون همکاری خواهد کرد. این زوج، پیش از این نیز در ساخت فیلم‌هایی از جمله فیلم A Million Little Pieces در سال ۲۰۱۸ و فیلم Nowhere Boy در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر همکاری کرده‌اند. مایکل استولبارگ در کارنامه‌ خود وظیفه نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی از جمله Shirley و The Shape of Water را بر عهده داشته است.

برنده جایزه BAFTA (آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا) یعنی جرد هریس نیز در کارنامه‌اش وظیفه نقش‌آفرینی در سریال کوتاه و بسیار پرطرفدار و موفق شبکه HBO با نام Chernobyl و فیلم کمپانی دیزنی با نام Lincoln را بر عهده داشته است. ستاره ایرلندی در حال ظهور با نام اشلینگ فرنچوسی نیز در فیلم‌هایی از جمله فیلم استرالیایی و وسترن سال ۲۰۱۸ با عنوان The Nightingale و سریال شبکه‌های BBC One و FX با نام Black Narcissus نقش‌آفرینی کرده است.

داستان این فیلم از کتاب نوشته شده توسط لی سلدز (Lee Seldes) با عنوان The Legacy of Mark Rothko اقتباس شده است. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز لارا وود (Lara Wood) بر عهده داشته است. داستان این فیلم که براساس واقعیت می‌باشد بر روی دختر مارک روتکو با نام کیت روتکو (Kate Rothko) و مبارزه‌اش با گروه بزرگ و فاسدی، جهت حفاظت از میراث پدرش و بازگرداندن نقاشی‌های او به مردم تمرکز خواهد داشت. نقش کاراکتر کیت روتکو را اشلینگ فرنچوسی در این فیلم ایفا خواهد کرد.

سم تایلر-جانسون که جزء گروه تحسین شده‌ بریتانیایی با نام Young British Artists می‌باشد (این گروه در اواخر دهه ۱۹۸۰ شکل گرفته است) در رابطه با این پروژه گفته است که:

(فیلم) Rothko فیلمی نیست که (داستانش) تنها درباره هنرمندی بزرگ باشد بلکه (داستان این فیلم) داستانی جاودان با موضوع درست در مقابل غلط می‌باشد. (داستان این فیلم) شامل ماجراجویی‌های کیت روتکو برای حفاظت از نقاشی‌های پدرش در مقابل گروه فاسدی که کارهای او را دزدیده و به او خیانت کرده‌اند می‌باشد. (همچنین) داستان این فیلم تسویه‌حساب کیت روتکو با مردان بسیار قدرتمندی است که تلاش می‌کنند تا میراث پدرش را از بین ببرند.

از تولیدکنندگان این فیلم نیز می‌توان به جرد فریدمن (Jared Freedman)، دیوید سیلورتون (David Silverton)،‌ سم تایلر-جانسون و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد. جرد فریدمن در کارنامه خود وظیفه تولیدکنندگی مستندهایی از جمله Rising Son: The Legend of Skateboarder Christian Hosoi ،The Carter و Like Water را بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz) و لوگان لرمن (Logan Lerman) می‌باشند.

تیم تولیدکنندگی این فیلم نیز شامل طراح لباس برنده جایزه اسکار با نام کالین اتوود (Colleen Atwood)، فیلم‌برداری با نام جف کرونن‌وث (Jeff Cronenweth) و طراح فیلمی با نام مارک فریدبرگ (Mark Friedberg) می‌باشد. کالین اتوود در کارنامه‌ خود بر روی فیلم‌هایی از جمله Fantastic Beasts and Where To Find Them ،Bombshell ،Chicago و Big Fish، جف کرونن‌وث نیز بر روی پروژه‌هایی از جمله Gone Girl و The Social Network و مارک فریدبرگ نیز بر روی فیلم‌های Joker ،If Beale St Could Talk و Selma کار کرده‌اند.

کمپانی Rocket Science وظیفه فروش حق پخش جهانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و امتیاز فروش حق پخش این فیلم در کشور آمریکا نیز متعلق به کمپانی CAA Media Finance می‌باشد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.