انتشار تریلر جدید از فیلم Godzilla vs Kong

12 March 2021 - 22:42

تریلر جدید Godzilla vs Kong نبرد باستانی بین اجداد این دو غول سینما را نشان می‌دهد. همچنین در این تریلر بازیگران فیلم طرفداری خود از کونگ یا گودزیلا را بیان کرده‌اند.

تریلر جدید Godzilla vs Kong رقابت باستانی دو تایتان و همچنین طرفداری کاراکترهای فیلم از کونگ یا گودزیلا را نشان می‌دهد. نبرد بین دو هیولا محبوب سینما مورد انتظارترین فیلم از شروع جهان سینمایی MonsterVerse محسوب می‌شود. آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان فیلم قول داده است در پایان فیلم یکی از این دو پیروز قاطع نبرد می‌شود. Godzilla vs. Kong در تاریخ ۳۱ مارس در سینماها و HBO Max اکران می‌شود.

تصاویر و صحنه‌های تریلر قبلی Godzilla vs Kong نشان داده اند که رقابت این دو هیولا ریشه در جنگ تایتان باستان دارد که گونه‌های آن‌ها را در برابر یکدیگر قرار داده است. تریلر جدید Godzilla vs. Kong که توسط ONE Media در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است صحنه‌های جدیدی از فیلم و گفتگوهای پشت صحنه بازیگران و عوامل فیلم را به نمایش می‌گذارد. این تریلر نشان می‌دهد که اجداد گودزیلا و کونگ با هم در جنگ بوده‌اند و منشأ اختلافات آن‌ها به گذشته‌های بسیار دور برمی‌گردد.

فیلم‌ها و تصاویر قبلی گودزیلا را شخصیت منفی فیلم معرفی کرده بودند، اما در واقع در فیلم کاراکترهای انسانی از طرف آن‌ها نیز می‌جنگند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گودزیلا در رفتارهای خشونت آمیز خود دستکاری می‌شود- احتمالاً توسط گروه جدید Apex MonsterVerse- یا اینکه او اصلا گودزیلای واقعی نیست.

همچنین در بخشی از این تریلر جدید بازیگران و عوامل فیلم طرفداری خود از یکی از این دو تایتان را اعلام می‌کنند. الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، کیلی هاتل (Kaylee Hottle) و ربکا هال (Rebecca Hall) به حمایت از کونگ پرداختند در حالی که شخصیت‌های میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و جولیان دنیسون (Julian Dennison) طرفدار گودزیلا بودند. بنابراین، ماموریت «تیم گودزیلا» کشف راز عصبانیت او خواهد بود، در حالی که «تیم کونگ» تمرکز خود را به محافظت از بشریت معطوف خواهند کرد.

گرچه درگیری‌های بین گودزیلا و کونگ جذابیت اصلی فیلم است، اما تایتان‌های دیگر از جمله کینگ گیدورا نیز وارد میدان خواهند شد. حضور کینگ گیدورا می‌‌تواند تعادل طبیعی کونگ و گودزیلا را دوباره از بین ببرد. علاوه بر این ظاهرا چندین نوع تایتان‌ها و موجودات دیگری نیز حضور خواهند داشت. فیلم Godzilla vs King در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.