لیست فیلم های جدید نتفلیکس که در این ماه منتشر می شوند

1 April 2021 - 17:00

در طی یک ماه آینده، فیلم‌های جدیدی از بازیگرانی چون ادریس البا، ملیسا مک‌کارتی و آنا کندریک از طریق شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

این فیلم‌ها که توسط نتفلیکس ساخته شده‌اند، علاوه بر انتشار در این سرویس استریم، در همان روز بر روی اینترنت نیز قرار می‌گیرند تا علاقه‌مندان بتوانند آنها را مشاهده کنند.

در ابتدا و در روز ۲ آوریل (۱۳ فروردین)، فیلم کابوی بتونی (Concrete Cowboy) منتشر خواهد شد. در این فیلم که در ژانر درام و وسترن ساخته شده است، ادریس البا (Idris Elba) به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم داستان پسری ۱۵ ساله را روایت می‌کند که نزد پدر منزوی خود می‌رود و با کابوهای شهرنشین، زندگی می‌کند.

یک هفته بعد و در ۹ آوریل (۲۰ فروردین)، فیلم نیروی تندر (Thunder Force) منتشر خواهد شد. ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) و جیسون بیتمن (Jason Bateman)، بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

در این فیلم، ابرشرورها در حال حکمرانی بر دنیا هستند تا آنکه یک زن، راهی پیدا می‌کند تا به مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دهد تا آنها بتوانند با ابرشرورها، مبارزه کنند. این فیلم را بن فالکون (Ben Falcone) کارگردانی کرده که همسر مک‌کارتی می‌باشد.

در تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) نیز فیلم علمی-تخیلی و هیجانی مسافر قاچاق (Stowaway) منتشر خواهد شد. آنا کندریک (Anna Kendrick) و تونی کولت (Toni Collette)، دو بازیگر اصلی این فیلم هستند و جو پیانا (Joe Penna) آن را کارگردانی کرده است.

این فیلم نیز داستان سفر گروهی ۳ نفره به مریخ را نشان می‌دهد که در میانه راه، متوجه حضور یک مسافر قاچاقی در سفینه خود می‌شوند و باید با این واقعیت کنار آیند که احتمالا، زنده به مریخ نخواهند رسید.

در نهایت و در روز پایانی ماه آوریل (۱۰ اردیبهشت)، انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها (The Mitchells vs. the Machines) منتشر خواهد شد. دنی مک‌براید (Danny McBride)، مایا رودولف (Maya Rudolph) و الیویا کلمن (Olivia Colman‎) از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

این انیمیشن داستان خانواده‌ای را نشان می‌دهد که به یک سفر می‌روند اما در نهایت باید برای نجات جان انسان‌ها، در مقابل قیام ماشین‌ها، مقاومت و با آن مبارزه کنند.

منبع: هالیوودریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.