تریلر فیلم ترسناک Seance با کارگردانی سیمون بارت منتشر شد

16 April 2021 - 15:05
Seance

تریلر رسمی فیلم ترسناک «احضار روح» با کارگردانی سیمون بارت و نقش‌آفرینی سوکی واترهاوس منتشر شد.

داستان این فیلم ترسناک، در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه‌ای تعریف می‌شود که در آن، یکی از دختران این مدرسه باید راز جنایتی که در آنجا رخ داده را حل کند. همان‌طور که گفته شد وظیفه کارگردانی این فیلم را فیلم‌نامه‌نویسی با نام سیمون بارت (Simon Barrett) بر عهده داشته است. این فیلم‌نامه‌نویس پیش از این نیز، فیلم‌نامه فیلم‌های ترسناک بسیاری از جمله قسمت اول و دوم سری فیلم‌های V/H/S و همچنین فیلم Blair Witch در سال ۲۰۱۶ را به قلم درآورده است.

فیلم Seance اولین پروژه‌ای می‌باشد که سیمون بارت وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. تریلر فیلم Seance را وب‌سایت Entertainment Weekly منتشر کرده و کمپانی تولیدکننده این فیلم یعنی RJLE Films نیز، قرار است این فیلم ترسناک را در تاریخ ۲۱ مه امسال (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها و به صورت اینترنتی به نمایش بگذارد. همچنین برنامه‌ریزی شده که این فیلم در شبکه اینترنتی Shudder نیز برای تماشا در دسترس قرار گیرد.

داستان فیلم ترسناک Seance بر روی دختری با نام کامیل میدوز تمرکز دارد که دانش‌آموز جدیدی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه و معتبری با نام Edelvine Academy می‌باشد. او علاوه بر این‌که در این مدرسه مورد آزار و اذیت دیگر دانش‌آموزان قرار گرفته باید با مشکلات جدی‌تر و ترسناکی نیز سر و کله بزند چرا که به‌تازگی یکی از دانش‌آموزان این مدرسه جان خود را از دست داده است.

با مستقر شدن کامیل در خوابگاه جدید خود در این مدرسه که به گفته دیگر دانش‌آموزان توسط روحی تسخیر شده،‌ او شروع به پرده برداشتن از رمز و رازهای این خوابگاه کرده و سرانجام تصمیم می‌گیرد که مراسم احضار روحی را با کمک دیگر دانش‌آموزان این مدرسه برگزار کند. نقش کاراکتر اصلی این فیلم یعنی کامیل میدوز را بازیگری با نام سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse) ایفا کرده است.

این بازیگر اولین کسی می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ و در ابتدای توسعه این پروژه، برای بازی در این فیلم به عنوان نقش اصلی آن انتخاب شده و براساس گفته‌های کارگردان این فیلم یعنی سیمون بارت، او در همان ابتدا نیز، کاملاً موضوع و ماهیت این پروژه را درک کرده است.

سیمون بارت در طی مصاحبه اخیرش با وب‌سایت منتشر کننده تریلر این فیلم یعنی Entertainment Weekly، در رابطه با این بازیگر گفته است:

او اولین بازیگری می‌باشد که قرارداد بازی در این پروژه را امضا کرده است. من در ابتدا قصد داشتم تا سوکی واترهاوس در نقش آلیس، دانش‌آموزی زورگو و سردسته دختران این مدرسه، به ایفای نقش بپردازد. من شخصیت کامیل میدوز (در این پروژه را) کاراکتری توسری‌خور در ذهن داشتم ولی پس از نشستن و صحبت کردن با او (سوکی واترهاوس) به مدت تقریباً سه ساعت، مشاهده کردم که او برداشت جالبی را از این کاراکتر در ذهن خود دارد و لحظه‌های خنده‌دار این فیلم را کاملاً درک کرده است.

در واقع او اولین کسی می‌باشد که فیلم‌نامه این فیلم را خنده‌دار فرض کرده است. سپس من بلافاصله به سرمایه‌گذاران (این پروژه) پیام دادم و گفتم که ما باید او را (برای بازی در این نقش) انتخاب کنیم.

علاوه بر سوکی واترهاوس، از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به مدیسن بیتی (Madisen Beaty)، الا-ری اسمیت (Ella-Rae Smith)، اینانا سرکیس (Inanna Sarkis)، سیموس پترسون (Seamus Patterson) و مارینا استفنسون-کر (Marina Stephenson-Kerr) اشاره کرد. مدیسن بیتی بازی در فیلم تحسین شده کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) با نام Once Upon a Time in Hollywood را در کارنامه خود دارد و الا-ری اسمیت نیز پیش از این در سریال Into the Badlands نقش‌آفرینی کرده است.

تریلر منتشر شده از فیلم ترسناک Seance را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.